SLO bocni levo
SLO bocni desno

Paloma z novo embalažo izdelkov cilja na mlade

Slovenija

26.02.2021

Paloma predstavlja novo, barvito embalažo svojih izdelkov, s katerimi želijo približati blagovno znamko Paloma mlajši ciljni skupini ter poživiti ponudbo na tržišču.
 
 
Idejo za projekt so razvili v sodelovanju s svojo hišno agencijo Futura DDB. Njihovi oblikovalci so namreč poskrbeli za oblikovanje embalaže, za navdih pa so jim služila znana umetniška dela. "
 
Projekt smo zastavili kot zaokroženo celoto trženjskega spleta in seveda obsega tudi promocijsko komponento. V skladu s cilji projekta je komunikacija usmerjena na digitalne medije, predvsem družbena omrežja, vsebuje pa tudi manjši delež tiskanih medijev. V okviru komunikacijske akcije poteka tudi nagradna igra, nagrade pa so v duhu kolekcije izdelkov opremljene s potiski, ki so upodobljeni tudi na naših servietah, robčkih, brisačkah in toaletnem papirju," so za MM povedali v Palomi.