Iz primorske trgovske verige FAMA, ki ima poslovalnice tudi v Ljubljani, so nam posredovali aktualno informacijo o poslovanju trgovskega podjetja FAMA Vipava. Fama z dvoodstotno rastjo realizacije
Slovenija
12.02.2021
Iz primorske trgovske verige FAMA, ki ima poslovalnice tudi v Ljubljani, so nam posredovali aktualno informacijo o poslovanju trgovskega podjetja FAMA Vipava. "Vsi marketi FAMA Vipava, od Ceknega do Vanganela pri Kopru, so danes normalno odprti, saj so bili vsi zaposleni, kot je bilo pričakovano, na testiranjih negativni na novi koronavirus. Štejemo si za velik uspeh, da v koronskem letu prav noben naš market ni bil zaprt niti en dan. K temu so pripomogli visoki standardi zaščite in ukrepov, ki smo se jih držali od prvega dne. Prav zato so nas neprijetno presenetili odloki vlade, ki po enem letu zdaj od nas zahtevajo testiranje. To nam je povzročilo ogromno težav, izgube časa zaposlenih in stroškov. Smo pa odlok vlade, tako kot vse dosedanje, spoštovali. FAMA Vipava je poslovno leto 2020 zaključila v 'zeleni' barvi. Leto smo namreč zaključili z 2-odstotno rastjo realizacije. Pričakujemo poslovni rezultat na ravni iz leta 2019. To je izjemen rezultat vseh 126 zaposlenih, ki so celo leto vztrajali v prvi 'bojni' liniji in poleg rednega dela skrbeli še za spoštovanje vseh potrebnih ukrepov. Rezultat je še toliko boljši ob upoštevanju dejstva, da smo več kot pol leta imeli zaprto našo veleprodajo v delu oskrbe gostinstva. Zaprta vrata ima namreč še vedno 420 naših kupcev – gostincev. Presežne delavce smo kot pomoč prerazporedili v naše markete. Dober rezultat je posledica naše hitre reakcije na potrebe trga. Tudi v koronačasih smo nadaljevali s prenovo naših marketov in zdaj nanjo čakajo še trije marketi. Najpomembnejša investicija je bila nakup in prenova supermarketa v Vipavi, kjer smo uredili tudi prostore nove uprave podjetja. Konec junija 2020 je FAMA praznovala 30. obletnico uspešnega poslovanja in ob tej priložnosti smo nameravali imeti tudi slovesno otvoritev. Vendar smo se slavju zaradi varnosti odpovedali. Zaključena je tudi prenova marketa na novem Lavričevem trgu v Ajdovščini (na fotografiji). Občina Ajdovščina, FAMA in domača oblikovalka Tea Goljevšček so poskrbeli za unikatno rešitev zunanjosti marketa. Tihožitja prehrambnih izdelkov so dopolnjena s slovenskimi pregovori o hrani in dajejo vizualno podobo, s katero dopolnjujejo prenovljeno mestno jedro."


