SLO bocni levo
SLO bocni desno

Priznanje Izbran Produkt leta prejelo 22 izdelkov Sparovih trgovskih znamk

Slovenija

12.02.2021

Spar Slovenija je letos v sklopu izbora Izbran Produkt leta, ki je letos prvič potekal tudi za trgovske blagovne znamke, prejel priznanje v sedmih kategorijah za kar 22 izdelkov lastnih blagovnih znamk. 

Med nagrajenimi izdelki so tatarski hlebček, ajdov srček in pirin kruh s kostanjem Pekarne SPAR, bio sir v rezinah Natur*pur, pakirano piščančje meso GSO free SPAR, ameriške borovnice SPAR, lesena zobna ščetka Beauty Kiss ter mehčalci in praški za pranje perila Super.

11. februarja 2021 so bila v Sloveniji že deveto leto zapored, letos pa prvič tudi za trgovske blagovne znamke, podeljena priznanja Izbran Produkt leta za nove, izboljšane, spremenjene in inovativne izdelke, ki so jih izbrali izključno slovenski potrošniki. Anketiranci iz več kot tisoč slovenskih gospodinjstev so ocenjevali 418 produktov iz več kot 50 različnih kategorij. Med njimi je Spar Slovenija prejel priznanje v sedmih kategorijah za kar 22 izdelkov lastnih blagovnih znamk. 

Janja Štular, vodja marketinga v Sparu Slovenija, je ob tem povedala:"Vsako priznanje našemu poslovanju in našim izdelkom nam je zelo pomembno, še posebej, če je podeljeno s strani kupcev. V tej raziskavi so slovenski potrošniki kar 22 izdelkov iz sedmih kategorij prepoznali kot atraktivne izdelke, vredne nakupa. Na to smo izredno ponosni, še posebno, ker izbrane izdelke odlikuje trajnostna naravnanost, ki je ena ključnih vrednot našega podjetja." 

Med Sparovimi izbranimi izdelki lastnih blagovnih znamk so tatarski hlebček, ajdov srček in pirin kruh s kostanjem Pekarne SPAR, bio sir v rezinah Natur*pur, pakirano piščančje meso GSO free SPAR, ameriške borovnice SPAR, lesena zobna ščetka Beauty Kiss ter mehčalci in praški za pranje perila Super. 

V neodvisni javnomnenjski raziskavi, ki jo opravlja raziskovalna hiša Nielson, slovenski potrošniki vsako leto ocenjujejo izdelke glede na inovativnost, atraktivnost ter nakupne namere. Izbran Produkt leta tako pomeni najvišje priznanje izdelkom, saj je izbor v celoti rezultat osebne izkušnje potrošnikov ob uporabi izdelka.