SLO bocni levo
SLO bocni desno

Pivovarna Laško v sodelovanje s Fakulteto za multimedije (VIDEO)

Slovenija

10.02.2021

V želji, da bi s Pšeničnim pivom nagovorili mlade, so se v Pivovarni Laško komunikacijske akcije lotili s predpostavko, da mladi bolj od samih oglaševalcev vedo, kakšna komunikacija jim ustreza. Zato so navdih za koncept iskali in tudi našli ravno pri mladih. Povezali so se s Fakulteto za multimedije (IAM) in za skupine študentov pripravili izziv. 
 
Ta je vključeval pripravo animatika in prepoznavnega sloga fotografije ob lansiranju nove retro etikete Laško Weissbier in krovne podobe pod sloganom "Svež pogled na svet".
 
Kot je za MM povedala Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, je generacija Z  generacija, ki je nihče iz drugih generacij ne razume najbolje in ki postavlja izzive zrelim znamkam na trgu.
 
"V tem pogledu napoveduje "cunami", za katerega nihče ne ve, kako velik bo. "Koncept 0svež na sceni", ki ga pšenično pivo zaradi svoje izvirne pozicije prinaša iz leta 1976, ko so pivovarji Laškega v nekdanji skupni državi postali pionirji pšeničnega piva in so ga z rezino pomaranče v kozarcu točili kot koktajl, smo preslikali v povabilo študentom k pripravi komunikacijskega sooblikovanja. S tem pa smo skoraj neposredno nagovorili našo primarno ciljno skupino. Mi 'stari' tega ne razumemo več popolno. Razumemo pa, da se svet spreminja,! pojasnjuje Mežanova.  
 
Ob tem dodaja, da je projekt za Pivovarno Laško tako imenovani družbeni eksperiment, rezultat pa opredeljuje kot osvežujoč. "Soustvarjanje komunikacije s pomočjo študentov je bila tako povsem logična poteza, ki je našemu Zlatorogu v izvedbeni fazi v družbo pripeljala kar … kameleona," se nasmehne sogovornica.