
Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov
Slovenija
03.12.2020
Kot pozitivna vidika sicer neugodne situacije za panogo v Pivovarni Laško Union poudarjajo zvestobo slovenskih potrošnikov in štirikratno povečanje spletne prodaje.

Razvoj dogodkov v zvezi s širjenjem koronavirusa tako na ravni matične skupine Heineken kot v Pivovarni Laško Union (PLU) skrbno spremljajo, je za MM povedal David Zappe, direktor marketinga v PLU.
"Tako na svetovni kot na lokalni ravni smo se morali soočiti z znatnim padcem obsega povpraševanja in s tem tudi prodaje. Približno polovica našega trga, povezana s prodajo v sektorju HoReCa, je namreč čez noč zamrla. Popolna zaustavitev poslovanja sektorja HoReCa posledično vpliva na celotno vrednostno verigo, tudi pivovarski sektor. V preteklih mesecih smo se razmeram prilagodili, med drugim smo na primer zaprli določene proizvodne linije za nekaj dni tako v Pivovarni Laško kot v Pivovarni Union," pojasnjuje Zappe.
Ena od pozitivnih novic tega časa je po drugi strani rast spletne prodaje. Med ukrepi ustavljanja javnega življenja so v letošnjem letu zabeležili 400-odstotno rast spletne prodaje na portalu rundasekunda.si. V PLU pričakujejo, da se bo trend spletnega naročanja nadaljeval tudi v prihodnje.
"Ljudje smo družabna bitja, ki radi uživamo v preprostih stvareh, kot je denimo pijača ob klepetu v priljubljenem lokalu. Poraba piva je namreč v veliki meri odvisna od družabnih interakcij, ki pa so v teh časih žal močno omejene. Za PLU skoraj polovico prihodkov na letni ravni predstavlja sektor HoReCa," je povedal Zappe. Čeprav v zadnjih mesecih beležijo povečanje prodaje v trgovinah in preko spleta, pa omenjeni tržni poti po besedah sogovornika ne moreta zapolniti prihodkovne vrzeli, ki je nastala v segmentu prodaje preko gostinskih lokalov.


