SLO bocni levo
SLO bocni desno

Pošta pripravljena na (še) večji obseg paketnih pošiljk

Slovenija

07.09.2021

Na Pošti Slovenije ppriporočajo pravočasno oddajo paketnih pošiljk, naročil v spletnih trgovinah ter pisemskih pošiljk. To še bolj velja v letošnjih razmerah, saj poštni operaterji po vsem svetu ugotavljajo, da se je sezona povečanega obsega začela veliko prej kot pretekla leta. Zaradi tega so poslai naslednje sporočilo za javnost.

Po mednarodnih raziskavah je spletno nakupovanje doseglo obseg, ki bi ga ob normalnih razmerah sicer šele v letu 2030. Covid-19 je digitaliziral naše nakupne navade – v spletnih trgovinah nakupujejo tudi starejše populacije in demografske skupine, katerim ta način nakupovanja ni bil blizu, pri mlajših populacijah pa so spletna nakupovanja postala vsakdanjost, celo nekakšna prostočasna dejavnost. To dejstvo se odraža na povečanem obsegu pošiljk, ki ga je pričakovati tudi v prihodnjih mesecih, kar bo deloma posledica novega vala epidemije, deloma pa tudi prihajajočih praznikov in posledično prazničnih nakupov ter številnih razprodaj ter ugodnosti, ki jih spletne trgovine pripravljajo v tem obdobju leta.

Pri Pošti Slovenije se zavedamo, da je zagotavljanje nemotenega pretoka blaga in informacij naše osnovno poslanstvo, zato se na pričakovan povečan obseg paketov v prihodnjih mesecih ustrezno pripravljamo. Sprejemamo dodatne ukrepe, ki bodo pripomogli k še večji učinkovitosti poslovanja, zato smo v delovni proces vključili večje število študentov ter najeli pogodbene izvajalce za dostavo paketov, načrtujemo pa tudi dodatne zaposlitve za delo v segmentu paketov. Tudi v poštnih logističnih centrih, kjer poteka usmerjanje pošiljk, bomo prilagajali in povečevali ekipe zaposlenih ter za nemoteno poslovanje uvedli dodatne delovne izmene, uredili pa smo tudi dodatne skladiščne kapacitete.

V zadnjih mesecih intenzivno širimo mrežo dostopnih točk. Za stranke je tako na voljo že nad 1000 prevzemnih mest, ki poleg pošt vključujejo paketomate, paketnike, bencinske servise Petrola in Mola ter avtomatizirane enote za oddajo in sprejem pošiljk PS 24/7. Aplikacija Moja dostava –  moja izbira omogoča spremembo lokacije dostave po želji naslovnikov tudi, ko so pošiljke že na poti do njih. Podatki kažejo, da so alternativna mesta dostave med naslovniki izredno priljubljena.

Kupci so zaradi spremenjenih razmer torej spoznali vrednost preprostega nakupovanja in prejemanja pošiljk. Na njihovo zadovoljstvo pri nakupovanju in prejemanju naročil lahko skupaj vplivamo. V nadaljevanju je nekaj koristnih informacij, ki bodo pripomogle k hitrejši in učinkovitejši dostavi paketov za stranke:
Ob povečanem številu naročil pravočasno oziroma vsaj sedem delovnih dni prej najavite predvideno povečano število paketov svojemu skrbniku pogodbe. Ob tem navedite morebitne posebnosti (npr.: večji obseg voluminoznega blaga, manjših paketnih pošiljk, morebitna geografska osredotočenost ipd.), ki lahko vplivajo na uspešno izvedbo distribucije pošiljk.
Hkrati z najavo povečanega obsega se s skrbnikom tudi dogovorite o ustreznih časovnih oknih za prevzem pošiljk, pri čemer z vidika zagotavljanja višje kakovosti in krajših rokov prenosa spodbujamo dopoldanske oddaje pošiljk, celotne ali delne.
Uporabljajte ustrezno zunanjo ter notranjo embalažo za zavarovanje vsebine ter preprečite podaljšanje rokov prenosa z napačno navedenimi podatki na paketu (npr. napačni naslov naslovnika, večkrat uporabljena embalaža, ki je opremljena z več predhodnimi naslovi, spremnicami, starimi črtnimi kodami ipd.).
Pravočasno zagotavljajte popolne e-podatke o oddanih pošiljkah za vaše kupce v sklopu sprejemnih sistemov.
Kupce ažurno obveščajte o datumu odpošiljanja ter jim svetujte, da svojim pošiljkam sledijo preko spletnega mesta Sledenje pošiljkam.
Kupcem kot prvo izbiro ponudite možnost direktnega plačila z bančno kartico ali predplačila prek spletne banke že v spletni trgovini.
Kupcem omogočite dostavo na alternativna mesta. 
Kupce s promocijskimi vsebinami pravočasno povabite k nakupu prazničnih daril.

Naš skupni cilj je, da pošiljke v najkrajšem možnem času varno dostavimo in poskrbimo za zadovoljstvo naših strank.