V Slovenskem društvu za odnose z javnostmi so včeraj zaključili e-SKOJ. Spletna komunikatorska jutra so bila svečana, saj v društvu obeležujejo 30. obletnico delovanja.
Več kot 300 prijavljenih udeležencev je v treh dneh prisluhnilo 10 strokovnjakom in odličnim sogovornikom. Letošnja epidemija koronavirusa je večino dogodkov prestavila v virtualno okolje.
Tudi tradicionalna komunikatorska srečanja e-SKOJ so tokrat zaživela na digitalni platformi, kjer so gostje v treh dneh nanizali svoje znanje in različne izkušnje.
Tako so med drugim spregovorili o lekcijah iz vsakdanjega življenja, poslovnega sveta in oglaševanja ter se dotaknili tudi teme, ki nas je letos povsem zaznamovala in zaznamovala.
Ana Vrečko Grilec, Lovro Peterlin, Peter Kauzer, Milena Jakovljevič, Aoife Clarke, Nataša Houmark in Dejan Verčič (na fotografiji) so med 24. in 26. novembrom predstavili svoja dognanja, dobre prakse in prilagajanje novi situaciji, ki jo piše Covid-19. "Koronakriza nas je opozorila, da smo organizacije ljudje. Zato je prišlo do nepričakovanega razvoja pri pomenu internega komuniciranja. Po tej krizi bo tovrstno komuniciranje dobilo popolnoma drugačen status, kot ga je imelo pred tem," je na zadnjem letošnjem srečanju strnil Verčič, partner v skupini Herman & partnerji.
Z e-SKOJ zaokrožujejo praznovanje ob 30. obletnici delovanja Slovenskega društva za odnose z javnostmi. V le treh desetletjih se je področje odnosov z javnostmi razvilo v prepoznano in cenjeno slovensko šolo, uveljavljeno tako doma, kot v svetu. In pri tem je društvo, s svojimi člani in številnimi aktivnostmi, odigralo ključno vlogo.
V PRSS so to pomembno obletnico obeležili tudi z izdajo prvega celostnega učbenika za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku, avtorice Ane Tkalac Verčič, v katerem predstavljajo tudi naše praktike z domačimi primeri, umeščenimi v slovensko okolje.