V tokratni "predjubilejni" številki so na začetku stalne rubrike, povezane z novimi odprtji trgovinskih objektov, regionalnimi in domačimi novicami, tudi vestmi iz sveta trgovcev, PL znamk ter proizvajalcev in tehnologije v sektorju FMCG in novice, povezane s svežim programom.
V sredinskem delu revije smo v InFocusu pozornost posvetili piškotom, posebej pa velja omeniti naš regionalni intervju z gostom Slavenom Romacem, generalnim direktorjem SPP pijače, Atlantic grupe, govori pa o skrivnosti uspešne blagovne znamke (Cedevite…).
V drugem regionalnem intervjuju gostimo Lovra Tudorja iz Philip Morris Internationala, ki je manager za slovenski trg.
V rubriki Analiza imamo dve raziskavi IGD-ja. Prvo je naredil - Maxim Delacour in zadeva napovedi za prehrambno industrijo, s predstavitvijo rasti diskonterjev na evropskem trgu. Drugo je naredil Nick Miles, ki raziskuje razvoj trgovine v prihodnosti…
Prevedli smo tudi analizo Deloitta, ki zadeva pregled najhitreje rastočih trgovcev, gre pa za lestvico 50 najhitrejših med 250 svetovnimi največjimi globalnimi trgovci na drobno.
Objavljamo 2.del raziskave Mystery Shopping Natalie Ugren in Polonce Renko o kakovosti storitev v supermaketih in na bencinskih črpalkah v regiji.
V stalni rubriki Distribucija in logistika Antonio Zrilić tokrat piše o tem, da za pomanjkanje zalog niso krive "lean" metode.
V še eni stalnici, rubriki Na obisku, smo v Murski Soboti obiskali ekološko trgovinico Sare Sukič, Našo bauto.
Na koncu s svojim zapisom o tem, kako je korona-kriza vplivala na njegove nakupovalne navade, kot vedno, revijo "sočno" sklene Igor E.Bergant.
| Predstavljamo CEO Summit v Beogradu, ki bo v sredo 1.decembra Še vedno je odprtih nekaj prijav za beograjski CEO Summit, ki bo v hotelu Hyatt potekal prihajajočo sredo, 1.decembra. Tretje leto zapored bo konferenca CEO Summit potekala v organizaciji revije InStore. Med predavatelji bosta tudi Tomislav Čizmić, predsednik uprave Mercatorja, in Samo Login, ustanovitelj in lastnik podjetja LoginEKO, ki je podjetje Outfit7 (svetovno znane mobilne aplikacije Talking Tom) leta 2017 prodal na Kitajsko za milijardo dolarjev. |