Nedavna raziskava Inštituta Mediana za blagovno znamko Loka Special razkriva marsikaj o predsodkih, navadah ali zadržkih slovenskih potrošnikov pri sprejemanju novega, drugačnega in boljšega. Mediana:"Znani o blagovni znamki Loka Special"
Slovenija
24.11.2020
Nedavna raziskava Inštituta Mediana za blagovno znamko Loka Special razkriva marsikaj o predsodkih, navadah ali zadržkih slovenskih potrošnikov pri sprejemanju novega, drugačnega in boljšega. Raziskavo je za blagovno znamko kave Loka Special izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, oktobra 2020, na vzorcu 505 prebivalcev Slovenije v starosti 18‒75 let, po raziskovalni metodi računalniško podprtega spletnega anketiranja. Vzorec je reprezentativen za Slovenijo po spolu, starosti in regiji.
Pohvalii so jo tudi številni znani Slovenci, ki so ob tem ob skodelici kave Loka Special svojim oboževalcem razkrili skrivnosti svojega uspeha.
To so storili: priljubljena glasbenica Tanja Žagar (na fotografiji), mlada glasbenika Zala Kralj in Gašper Šantl, mojster borilnih veščin Denis Porčič Chorchyp, medijski ustvarjalci Nika Erčulj, Maja Pinterič in Žiga Kukovič.
Vsem ljubiteljem dobre kave sporočajo, naj predsodke potisnejo na stran in preizkusijo skrbno izbrano mešanico kave Loka Special, ki je Slovence navdušila na nedavnem slepem testu turških kav.
(Vir: Mediana, 2020, Posamezni slepi test na potrošnikih kave. Več na: www.lokakava.si ) in pridobila naziv "okus številka 1 po izboru slovenskih potrošnikov kave”, kljub temu, da morda ni njihova prva ali najbolj pogosta izbira.


