Pivovarna Pelicon z novostjo Ce-pivom in dobrodelnostjo kljubuje koroni
Slovenija
20.11.2020
V ajdovski Pivovarni Pelicon so se v prvem valu lotili proizvodnje osnove za razkužilo, podirali rekorde spletne prodaje in kljub vsem oviram izpeljali posel z italijanskim distributerjem. Poleti so se uspeli obdržati v ponudbi gostincev, njihova piva so po novem na voljo tudi v vseh trgovinah Spar, jeseni pa so zvarili še novo Ce-Pivo ter letošnje izdaje priložnostnih piv Harvest Moon, Winter in Veliki IPA.
"Ko smo sredi marca zaman čakali tovornjake italijanskega partnerja, ki bi morali iz Ajdovščine k sosedom odpeljati prvo veliko pošiljko naših piv, resnično nismo vedeli, kako bo šlo naprej. V trenutku smo ostali brez vseh možnosti prodaje, lokali so se zaprli, veliki trgovci butičnega piva niso naročali, izvoz je padel v vodo...," tiste prve dni in tedne opiše Matej Pelicon, soustanovitelj in glavni pivovar Pivovarne Pelicon.
Osem mesecev kasneje so še vedno tu, z vsemi zaposlenimi, novimi pivi ter dobrodelno-prodajno akcijo, ki jo bodo zagnali na črni petek, 27. novembra.
"Črni petek smo želeli izkoristiti nekoliko drugače, ne le za pospeševanje prodaje, temveč tudi za nekaj dobrega. Ker se akcija Božiček za en dan začne le nekaj dni po črnem petku, smo se odločili, da bomo kar 50 odstotkov od vsakega prek spleta prodanega piva med 27. in 29. novembrom predali organizatorjem akcije Božiček za en dan," je povedal Matej Pelicon.
Njihov nov izdelek Ce-Pivo si je hudomušno, času primerno, ime prislužilo zaradi hmelja in kvasa, ki so ju uporabili pri njegovem varjenju. "Naši dolgoletni partnerji iz laboratorija Lallemand so namreč razvili nov kvas Lallemand Verdant ter k testiranju povabili izbrano peščico pivovarjev. Tako smo ga med prvimi na svetu imeli priložnost testirati, slovenski ljubitelji piva pa poskusiti. Nastalo je svetlo pivo zgornje fermentacije, za katerega smo uporabili tudi eksperimentalne novozelandske hmelje. Kot se za ce-pivo spodobi, je robustnega telesa in z dolgim grenkim pookusom," je novost predstavil Pelicon in poudaril, da gre za enkratno polnitev, zato pravim pivoljubcem priporoča, naj na pokušnjo ne čakajo predolgo.
V Pivovarni Pelicon so na srečo imeli že prej vzpostavljeno spletno prodajo, tako da prehod na skoraj izključno spletno poslovanje ni bil problem. "Še največ težav, a hkrati ogromno veselja, optimizma in hvaležnosti nam je spomladi prinesel naval strank na spletni nakup. Škatle smo pakirali kot nori, ljudje so kupovali pivo, kot bi bil konec sveta,


