SLO bocni levo
SLO bocni desno

Spletna predstavitev nove nacionalne kampanje iz sektorja sadja

Slovenija

22.10.2020

Od 10.do 11. ure je potekala spletna predstavitev nove nacionalne kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja, ki bo vključena v shemo "izbrana kakovost". Slogan kampanje je:"Najboljše imamo doma!"

           

Kampanja je zasnovana v sodelovanju s slovenskimi pridelovalci in predelovalci sadja pod okriljem Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Na dogodku je imel uvodni govor novi minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano dr. Jože Podgoršek skupaj z gosti. 
 
V okviru dogodka so bili predstavljeni najnovejši podatki o pridelavi sadja v Sloveniji.
 
Slogan kampanje je:"Najboljše imamo doma!"
 
Pojasnili so vključitev sektorja sadja v nacionalno shemo "izbrana kakovost", s posebnim poudarkom na predstavitvi prednosti sadja in izdelkov iz sadja označenega z znakom "izbrana kakovost Slovenija".
 
Govorci na spletnem dogodku so bili ob Podgoršku še: Robert Rojko (direktor Inštituta KON-CERT), Robert Veberič (redni profesor na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani), Robert Greif (sadjar iz Frama pri Mariboru) in Boštjan Kozole (direktor sadjarskega podjetja Evrosad iz Krškega) in Bojan Pahor (direktor direktorata za hrano in ribištvo na MKGP). Pogovore je vodil moderator Štefko Bratkovič