Nepričakovani virus je dodobra zaznamoval tudi trgovino, zaposlene v trgovini, dobavitelje, vse nas, kupce. Naš trgovski vsakdan je postal v nekaj dneh drugačen. Tehnologija je stopila v ospredje, storitve tudi.
Kako se vse to odraža v različnih trgovskih dejavnostih, kako v distribuciji, kako pri kupcu? Kakšen je pogled trgovine naprej? O tem so govorili:mag. Mariča LAH, predsednica TZS, prof. dr. Metka TEKAVČIČ, dekanja Ekonomske fakultete, UL, Zdravko POČIVALŠEK, minister, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Melanie SEIER LARSEN, izvršna direktorica in partnerica, Boston Consulting Group, Cas LACHAERT, CEO, IKEA Slovenija d.o.o., Ljubljana, Helena DRAŠKOVIČ, direktorica, Magistrat International d.o.o. Ljubljana, Nada DROBNE POPOVIĆ, predsednica uprave, Petrol d.d., Ljubljana, Gregor KOSI, generalni direktor, Lidl Slovenija, Samo KUPLJEN, direktor, Bauhaus d.o.o., k.d., Ljubljana, Vanja LOMBAR, direktorica, OMV Slovenija d.o.o., Koper, mag. Igor MERVIČ, generalni direktor, Spar Slovenija d.o.o., Ljubljana mag. Blaž PESJAK,generalni direktor, MERKUR trgovina, d.o.o., Naklo, Andraž TUŠ, direktor, Engrotuš d.o.o., Celje
Marijan VOLAVŠEK, direktor, VBM Korenček d.o.o., Maribor, dr. Miha ŠKERLAVAJ, Ekonomska fakulteta, Tomislav ČIZMIĆ, predsednik uprave, Mercator d.d., Ljubljana
mag. Darko DUJIĆ, direktor, Ceneje d.o.o., Ljubljana, Danilo FERJANČIČ, generalni direktor, Porsche Slovenija d.o.o., Ljubljana, Matjaž MARINŠEK, direktor, Baby center d.o.o., Ljubljana, Maruša ŠKOPAC, prokurist, Fama Trend d.o.o., Kranjska Gora
Pogovore je vodila: prof. dr. Maja ZALAZNIK, Ekonomska fakulteta, UL.
Melanie Seier Larsen iz Boston Consulting Group je na strateški konferenci o trgovini povedala, da se je razvoj prodaje prek spleta, kot so ga napovedovali za prihodnjih devet, deset let, zgodil v pičlih treh mesecih.
Ob tem so lahko trgovci spremljali spreminjanje navad potrošnikov in prioritet zaposlenih. Varnost in zdravje sta zdaj na prvem mestu, so menili udeleženci konference.
Predsednica Trgovinske zbornice Slovenije Mariča Lah je ugotovila, da je bila trgovina pri soočanju z izzivi nastalih razmer in sprejetih omejitev ena najbolj izpostavljenih panog, to nalogo pa je opravila najbolje. Celo več - z odliko, je zatrdila.