
Mercator jeseni nadgrajuje znamko “Radi imamo domače”
Slovenija
08.10.2020
Na Mercatorjevih policah, označenih z rdečim srčkom Radi imamo domače, je zdaj v ponudbi že več kot 1.400 vrst domačih izdelkov. Mercator je ponudbo pridelkov in izdelkov manjših lokalnih proizvajalcev posebej izpostavil pred več kot desetletjem in jo stalno nadgrajeval, saj tako utrjuje percepcijo najboljšega ponudnika lokalnih izdelkov na trgu.

Oktobra je Mercator uvedel novo, skupno linijo izdelkov Radi imamo domače v sodelovanju s 30 partnerji med lokalnimi proizvajalci in šteje 56 vrst domačih izdelkov. S stalno ponudbo domačih izdelkov nove linije na policah želi Mercator večati moč skupne blagovne znamke, predvsem pa doseči še več kupcev, ki se najraje odločijo za nakup domačega.
Na skupni podobni nove linije je ohranjena prepoznavnost vsakega posameznega partnerja, jasno so vidni naziv in logotipi lokalnih proizvajalcev. Za še boljšo predstavo pa piktogram na embalaži pokaže, od kod prihaja posamezni proizvajalec. Upoštevane so ključne kategorije izdelkov in optimalni nabor tako po vrsti izdelkov kot po regijah.
Za proizvajalce so prednosti sodelovanja v novi, skupni liniji izdelkov v večjih proizvodnih količinah, v večji prepoznavnosti in možnostih za krepitev dejavnosti. Za Mercator pa tako sodelovanje pomeni dopolnitev ponudbe, ki jo potrošniki dobro sprejemajo, in je še dodaten dejavnik razlikovanja od konkurence.


