SLO bocni levo
SLO bocni desno

Znani so finalisti za nagrado:Marketinška odličnost leta

Slovenija

20.09.2021

Znanih je 13 finalistov, ki se bodo v štirih kategorijah potegovali za letošnje nagrade marketinška odličnost leta.

V kategoriji Odličen korak pred drugimi se bodo za nagrado potegovali Elan z zložljivimi smučmi ??»Elan Voyager??», Atlantic Droga Kolinska – Argeta s projektom Posoška postrv in Atlantic Droga Kolinska – Argeta Exclusive s projektom Zvočno okušanje. 

V kategoriji Transformacija so finalisti Telekom Slovenije (Odličnost uporabniške izkušnje), Hisense Gorenje Europe (Transformacija poslovanja, lastni E-commerce) in Mercator (M soseska). Trije finalisti v kategoriji Odličnost marketinške strategije so NLB (Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke), Atlantic Droga Kolinska (Nova strategija blagovne znamke Donat) in Atlantic Droga Kolinska – Argeta (Večanje ??»deleža kruha). Zadnja je kategorija Odličnost odgovornega delovanja in marketinška odličnost v izrednih razmerah, v kateri so finalisti Atlantic Droga Kolinska – Argeta (Podpiramo lokalno – Posoška postrv), NLB (??»#OkvirPomoči??», 1. sezona), Atlantic Droga Kolinska (Argeta Exclusive – #podpiramo lokalno) in Tuš (Ana Roš & Tuš).

Društvo za marketing Slovenije z nagrado marketinška odličnost leta nagrajuje prebojne projekte, s katerimi podjetja oz. organizacije postavljajo nove standarde v marketinški stroki in dokazujejo vrednost marketinga na vseh ravneh poslovanja. Z nagrado poudarjamo vlogo marketinga v organizacijah in jo izboljšujemo, predvsem v odnosih, ki ga imata do marketinga stroka in celotno poslovno okolje. "Z nagrado nagrajujemo celovit marketinški pristop, ki ga ekipe predstavijo v prijavnicah. Ocenjujemo učinkovitost, razumevanje in diagnostiko problema, inovativnost rešitve in postavljene cilje. Ter najpomembnejše: odgovore nanje, ki se kažejo v doseženih rezultatih," pravi Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije in predsednica komisije za nagrade marketinška odličnost.