SLO bocni levo
SLO bocni desno

Julius Meinl:"Recite hvala" tudi v Sloveniji

Slovenija

28.04.2022

Od danes do sobote tudi pri nas poteka globalna pobuda:"Recite hvala". Z njo Julius Meinl, ena od najstarejših evropskih blagovnih znamk kave, vabi k razmisleku o pomenu hvaležnosti in moči, ki jo ima iskrena zahvala.

Danes se je tudi v Sloveniji pričela mednarodna pobuda "Recite hvala", s katero dunajska pražarna kave Julius Meinl ob svoji 160. obletnici vabi k razmisleku o pomenu hvaležnosti in moči, ki jo ima iskrena zahvala. S prijetnim dogodkom v Kavarni Maček je pobudi srečno pot zaželela poezija pesnika in pisatelja Ferija Lainščka, prek Ljubljanice pa so odmevale čudovite pesmi mlade kantavtorice in skladateljice Ditke ob spremljavi Gorazda Čepina.  V Sloveniji sodeluje več kot petdeset kavarn. V njih gostje ob naročilu kave Julius Meinl prejmejo kupon (do porabe zalog) za še eno brezplačno kavo, ki jo lahko v znak zahvale podarijo posebni osebi v njihovem življenju.
 
Poleg tega bomo pri nas pobudo obeležili tudi z dvema dogodkoma in dvema donacijama. 
 
Znamenita dunajska pražarna kave Julius Meinl že 160 let skodelico za skodelico ustvarja in spodbuja drobne trenutke z velikim pomenom, saj verjamejo, da do velikih sprememb pridemo z majhnimi koraki.Zato so v mednarodni raziskavi kar štiri tisoč ljudi, po tisoč iz Zagreba, Dunaja, Milana in Bukarešte, povprašali o teh trenutkih in kaj jim pomenijo.
 
Ugotovili so, da je prijaznost dobesedno nalezljiva. Že nasmeh neznanca kar 85 % ljudem polepša dan, 90 % vprašanih pa je prepričanih, da bodo bolj verjetno rekli hvala, če tudi sami od drugih slišijo to besedo. V povprečju ljudje slišijo "hvala" 11-krat na dan in se posledično sami še večkrat zahvalijo drugim, kar 15-krat dnevno.
 
Vsaka prejeta zahvala torej sproži verižno reakcijo, ki pozitivno vpliva na prijatelje, družinske člane, sodelavce in celo neznance. Anketiranci so se v veliki meri (79 %) strinjali, da je povabilo na kavo eden najbolj priljubljenih in najenostavnejših načinov, da to zahvalo izrazimo. Raziskava je med drugim pokazala tudi, da je imela pandemija pozitiven učinek na našo prijaznost drug do drugega.
 
Tretjina sodelujočih namreč pravi, da zdaj pogosteje rečejo hvala kot pred dvema letoma, pri čemer kot glavni razlog navajajo spoznanje, kako velik vpliv ima lahko drobna pozornost. 
 
Cilj akcije je spodbuditi verigo prijaznosti

Pobuda "Recite hvala" bo potekala v trideset državah po vsem svetu, tudi v Sloveniji. Pred začetkom je Tomaž Milič, generalni direktor Julius Meinl Slovenija, strnil njen pomen: "Včasih je zelo preprosta gesta dovolj, da se nekdo počuti cenjenega in vrednega. Pandemija je vsekakor izpostavila pomen prijaznosti, ampak prava moč prijaznosti ni v prejemanju, temveč v dajanju. Zato vsakemu gostu v več kot petdeset sodelujočih kavarnah podarjamo zahvalo, kupon za še eno brezplačno kavico, ki ga lahko podari naprej tistemu, ki mu je hvaležen, ali nekomu, ki mu s kavico preprosto želi polepšati dan. Cilj pobude:" Recite hvala?" je, da po svetu spodbudimo sto tisoč zahval in trenutkov prijaznosti."

Začetek pobude bodo so v Julius Meinl Slovenija obeležili tudi z dvema dogodkoma in dvema donacijama. O moči pozitivnih besed, spodbud in drobnih gest, kot so zahvala, povabilo na kavo, nasmeh ali objem so v Kavarni Maček v Ljubljani debatirali pesnik in pisatelj Feri Lainšček, kantavtorica Ditka in Tomaž Milič, generalni direktor Julius Meinl Slovenija. Slednji je ob tej priložnosti predstavnikom Botrstva predal tudi donacijo za Dijaški sklad za pomoč dijakom iz socialno šibkih družin. Dan kasneje, torej v petek, 29. aprila, pa bo ob 16. uri druženje z istimi gosti potekalo še v Mestni kavarni v Piranu, kjer bo donacijo prevzelo koprsko društvo Palčica Pomagalčica. Oba dogodka bosta z glasbo pospremila Ditka in Gorazd Čepin

Seznam sodelujočih kavarn in več informacij o pobudi #ReciteHvala se nahaja na juliusmeinl.com/si