Tuš in Ana Roš predstavljata novo dimenzijo slovenske hrane in širita vrhunsko slovensko hrano na trgovske police.

V Tušu bodo tako povezali vrhunsko kulinariko, lokalne sestavine in izkušene slovenske proizvajalce, ki bodo za njihove kupce pripravljali inovativne kulinarične mojstrovine, namenjene vsakodnevnim nakupom. Projekt zaradi njegove izjemnosti povezovanja ter inovativnosti pristopa do najširših množic podpira tudi Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije.
"Že v oktobru bomo lansirali dva različna okusa njokov, enega s skuto Mlekarne Planika in enega z okusom slovenske buče. Prav tako se bo na policah znašel pirin kruh z drožmi," je dejal direktor trgovinske verige Tuš, Andraž Tuš ter dodal, da bodo izdelki na voljo v večini trgovin Tuš po Sloveniji.
Slovenski trgovec tako začenja projekt nove premijske blagovne znamke, ki bo imela pod svojim okvirjem le izdelke z recepturo Hiše Franko, restavracije z dvema Michelinovima zvezdicama. Njena lastnica Ana Roš je sodelovanje komentirala takole:
"Tuš je izpolnjeval tri pomembne lastnosti, zaradi česar smo se odločili za sodelovanje. Delujejo lokalno, kooperante imajo na vseh področjih, poleg tega pa ga sestavljajo super ljudje, ki niso komercialno pokvarjeni in delujejo po principu 'rešujemo kmeta'. Izdelki sami ne bodo visoka kulinarika, ampak takšni, ki bi jih človek jedel doma."
V novo premijsko linijo sodijo tudi kobariški štruklji, testenine, potica Gobanca, panettone iz kislega testa in trije okusi sladoleda - okus domače hruške, kamilice in cvetnega prahu, potem dulce de leche iz sirotke ter še sladoled iz Planika ekološko pridelanega mleka, lipovega medu in žajblja.
Ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Aleksandra Pivec je sodelovanje restavracije in trgovca ter proizvajalca, Mlekarne Planika, pospremila z navdušenjem: "Projekt bo povezal butično pridelavo in trgovino. Zgodba bo, v to sem prepričana, za seboj potegnila podobne perspektivne družbe. Še posebej me veseli dejstvo, da je projekt nastal v času krize in verjamem, da bo dal upanje komu, ki je želel že obupati."
Direktorica podjetja Planika, Anka Lipušček Miklavič je dejala, da ji je sodelovanje pri projektu pomeni veliko čast: "Vesela sem, da sem lahko del te zgodbe. Z Ano že dolgo sodelujeva, vse odkar obstaja Hiša Franko. Pomembno je, da potrošnik spozna visoko kakovost izdelkov. Hvala Ani, Tušu in ministrstvu, da nas podpirajo."
Že v oktobru bodo torej na policah Tuša skutni njoki z makom in pehtranom iz albuminske skute kobariške Mlekarne Planika, potem pa postopoma sledijo še ostali izdelki po receptih Hiše Franko, najprej polnjene testenine in kruh, potem pa še omenjeni sladoledi. Spoznali jih boste po logotipu Tuša z (izjemoma) dvema zvezdicama.
"