Slovenska turistična organizacija je danes obeležila 25 let obstoja. V teh letih so se spreminjale strategije, orodja komuniciranja, organiziranost in ostalo. Konstanta pa sta sodelovanje s turističnim gospodarstvom in izjemna predanost ekipe, je poudarila direktorica STO Maja Pak.Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe
Slovenija
25.09.2020
Slovenska turistična organizacija je danes obeležila 25 let obstoja. V teh letih so se spreminjale strategije, orodja komuniciranja, organiziranost in ostalo. Konstanta pa sta sodelovanje s turističnim gospodarstvom in izjemna predanost ekipe, je poudarila direktorica STO Maja Pak.Državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc je menil, da je turizem za Slovenijo pomembna gospodarska panoga, zato država potrebuje tudi samostojno turistično organizacijo. Pomen STO se je po njegovem pokazal tudi v koronski krizi, saj je STO hitro odzivna, združuje vse turistične deležnike in dobro sodeluje z ministrstvi.
Pakova je sicer izpostavila, da je turistična panoga globalno gledano v največji krizi doslej. "V času okrevanja bo potrebno ustvariti varne izkušnje, na novo spoznati turiste in izkoristiti nove tehnologije," je prepričana.


