Tržijo ga pod blagovno znamko Tajfl, prodajajo pa ga predvsem restavracijam, kavarnam, vinotekam in gostilnam, je za Finance povedal Jakob Šušterič, idejni vodja blagovne znamke Tajfl. Turistična kmetija Grobelnik ima že dolgo zgodbo, povezano sicer tudi z vinom. Kmetija Grobelnik z grozdnim sokom v buteljki prihaja tudi v trgovine
Slovenija
14.09.2020
Ker so na domači kmetiji opazili, da gostje vse raje posegajo po brezalkoholnih pijačah, so se na turistični kmetiji Grobelnik odločili, da v svojo ponudbo dodajo grozdni sok v buteljki.
Tržijo ga pod blagovno znamko Tajfl, prodajajo pa ga predvsem restavracijam, kavarnam, vinotekam in gostilnam, je za Finance povedal Jakob Šušterič, idejni vodja blagovne znamke Tajfl. Turistična kmetija Grobelnik ima že dolgo zgodbo, povezano sicer tudi z vinom. Od leta 1991 imajo vinotoč, iz grozdja delajo vino, vinjak, marmelado in seveda tudi naravni grozdni sok, ki ga zadnja leta točijo iz buteljčnih steklenic.
"Želeli smo ponuditi naravno pijačo brez dodanih sladkorjev, ki bo dober partner pri jedi in bo tudi socialno vključila, tiste ki ne pijejo alkohola," pravi Šušterič.
"Na trgovske police si želimo priti pred prihajajočimi novoletnimi prazniki, za kar smo pripravili tudi posebno polnitev in etiketo. V restavracijah in gostilnah je bolj popularna klasična 0,75-litrska buteljka, medtem ko v kavarnah in barih postrežejo malo stekleničko. Pri prodaji in logistiki iščemo pomoč, saj želimo do začetka 2021, ko bo Slovenija postala evropska gastronomska regija, pripeljati Tajfl, naravni grozdni sok v buteljki v vse slovenske restavracije, gostilne, vinoteke in kavarne," o načrtih za prihodnje leto pravi Šušterič.


