SLO bocni levo
SLO bocni desno

29.SOF o pomenu jasne komunikacije

Slovenija

10.09.2020

Rdeča nit 29. Slovenskega oglaševalskega festivala v Ljubljani, je jasna in osredotočena komunikacija, ki ustvarja vrednost za vse deležnike oglaševalskega ekosistema, so zapisali v Slovenski oglaševalski zbornici.29.SOF, ki potekal v ljubljanskem Litostroju, je obznanil finalna dela, ki kandidirajo za nagrade.  In kdo so znani finalisti

Žlahtna odličja bodo podeljena na Zlati noči, zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, ki bo v ljubljanskem Litostroju danes ob 20.30.

Glavno nagrado bo prejelo delo, ki bo med tajnim glasovanjem za velike nagrade prejelo najvišjo skupno oceno primarne žirije in treh pridruženih žirantov - uglednih predstavnikov stroke iz regije.

Organizatorji poudarjajo tudi varnost v luči covida-19. Poskrbeli so za varno okolje ter zaščito obiskovalcev, najpomembnejše pa ostaja spoštovanje začrtanih ukrepov in vzdrževanje medsebojne razdalje.
Letos prvič je možen ogled tudi preko spleta. Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad na novi lokaciji bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih SOF nagrad v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ.
 
Znan bo zmagovalni dvojec natečaja Mlada kreativca, ki bo odpotoval na festival Cannes Lions ter se v konkurenci celega sveta boril na tekmovanju Young Lions. Podelili bodo tudi prestižni nagradi za Oglaševalsko osebnost in Oglaševalca leta 2019. Vrhunec večera pa bo razglasitev Znamke leta 2020, Agencije leta 2020 in nagrade SOF SOF-a.