Koprski zavod za mladino, kulturo in turizem je v ospredje svojih aktivnosti letos postavil gastronomijo, ki jo bodo predstavljali pod blagovno znamko Altroke Istra.V promocijo istrske kulinarike z znamko Altroke Istra
Slovenija
11.03.2021
Koprski zavod za mladino, kulturo in turizem je v ospredje svojih aktivnosti letos postavil gastronomijo, ki jo bodo predstavljali pod blagovno znamko Altroke Istra.Kot je na današnji novinarski konferenci pojasnila direktorica zavoda Mojca Vojska, ime blagovne znamke pomeni še boljše kot Istra ali še več kot Istra.
Uvod v dogajanje bo čokoladno jajce Vinakopra. Od maja do septembra pa bodo enkrat mesečno v sodelovanju z Društvom vinogradnikov slovenske Istre pripravili Altroke Istra gourmet festival.
Ylenia Loredan, ki je v koprskem zavodu zadolžena za področje turizma, je navedla, da bodo festival izpeljali na različnih lokacijah tako v Kopru kot na koprskem podeželju.
Na festivalu bodo ponudniki predstavili po eno tipično jed iz svoje ponudbe, pri tem pa se bodo morali osredotočiti na istrsko ponudbo in sestavine.


