SLO bocni levo
SLO bocni desno

Odprt javni poziv za sofinanciranje promocije na tujih trgih

Slovenija

03.09.2020

Javna agencija Spirit je danes ponovno odprla javni poziv za sofinanciranje stroškov digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih. Zaradi izjemno velikega interesa so poziv avgusta ustavili, zdaj pa jim je, kot so sporočili, gospodarsko ministrstvo odobrilo povečanje sredstev.
 
 
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je zagotovilo povečanje sredstev na skupno vrednost dva milijona evrov, zato je bilo danes ob 9. uri spet omogočeno izpolnjevanje in oddaja vlog, so sporočili iz Spirita. Vloge, ki so jih prijavitelji oddali pred začasno ustavitvijo prejemanja vlog, bo agencija obravnavala skladno z določili javnega poziva, so dodali.
 
Javni poziv, na katerem je bilo sprva razpisanih za 800.000 evrov sredstev, je bil objavljen 28. julija, agencija Spirit pa je do 7. avgusta prejela 156 vlog v skupni vrednosti okoli 1,34 milijona evrov, zato so poziv 8. avgusta začasno ustavili.
 
Prijavitelji, katerih vloge bodo v postopku obravnave zavrnjene, bodo lahko do roka za oddajo vlog pripravili in oddali novo vlogo na javni poziv, so še zapisali. Skrajni rok za oddajo vlog je 15. september.
 
Prek poziva sofinancirajo stroške, ki podjetjem nastanejo zaradi najema zunanjih izvajalcev za vzpostavitev prodaje prek globalnih mednarodnih platform za spletno prodajo (npr. za Amazon, Wayfair ...), izdelavo video vsebin za raven podjetja ali za raven izdelkov oz. storitev podjetja v vsaj enem tujem jeziku ter izdelavo digitalnih orodij za konfiguracijo rešitve izbranih izdelkov s strani potencialnega kupca (npr. oprema prostora, sestava naprave) v vsaj enem tujem jeziku.
 
Poleg tega sofinancirajo stroške za uvrstitev podjetja in njegovih izdelkov oz. storitev na spletne strani mednarodnih virtualnih showroomov oz. podjetniških imenikov z virtualnimi oz. digitalnimi vsebinami (Europages, VirtualExpo), za optimizacijo spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov, vzpostavitev sistemov merjenja učinkov digitalnih komunikacij in sistemov sledenja potencialnim strankam v okviru digitalnih prodajnih kanalov, izdelavo predstavitvenih e-katalogov v vsaj treh tujih jezikih ter za generiranje tujih leadov, tj. visoko kakovostnih kontaktov potencialnih tujih kupcev in poslovnih partnerjev, prek udeležbe na virtualnem mednarodnem dogodku.
 
Prijavijo se lahko mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Sloveniji, ki se kot pravna ali fizična oseba ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge.
 
Podjetje lahko v vlogi za sofinanciranje navede eno ali več omenjenih aktivnosti, pri tem pa mora upoštevati omejitve pri sofinanciranju tako posamezne kot tudi vseh aktivnosti skupaj. Sofinanciranje znaša od najmanj 3000 do največ 9999 evrov.