SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mlekarna Celeia in Žoganova razveselila skoraj 3300 prvošolcev

Slovenija

01.09.2020

Prvi šolski dan so se prvošolci na izbranih 71 osnovnih šolah posladkali z odličnim jogurtom Oki Doki iz najboljšega mleka slovenskih kmetij.

Mlekarna Celeia je na prvi šolski dan ob pomoči mlečne kraljice Teje Žogan in spletnega vplivneža Žige Kukoviča 3300 prvošolcem dostavila zdravo malico – jogurte Oki Doki iz najboljšega mleka slovenskih kmetij.
 
Na 71 osnovnih šol, razpršenih po vsej Sloveniji, so tako z akcijo mladim nadobudnežem predali sporočilo pomena zdrave in uravnotežene prehrane z znanim, slovenskim poreklom. Mlekarna Celeia se je letos prvič ob pomoči mlečne kraljice  odločila obdariti prvošolce iz vse Slovenije z zdravo malico – mlečnim jogurtom iz linije Oki Doki, ki v Zelenih dolinah nastaja iz najboljšega mleka slovenskih kmetij.
 
"Na dan, ki v življenju otrok in staršev nosi posebno težo, želimo s to gesto dodati majhen košček v mozaik spominov in zavedanje, da je zdrav, okusen jogurt od nekdaj ena najbolj priljubljenih malic šolarjev," razlaga vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia Tomaž Arh.

Na poziv Mlekarne Celeia se je odzvalo 71 OŠ s skupno skoraj 3.300 prvošolci, kar je za prvo leto akcije izjemna številka. Mlečna kraljica je s spletnim vplivnežem, ki ga najmlajši poznajo po zabavnih videih na tiktoku, na 10 izbranih osnovnih šol iz vse Slovenije, ki so bile izžrebane, dostavila jogurte za vse prvošolce.
 
Skupaj sta obiskala naslednje osnovne šole: Osnovna šola Polzela, Osnovna šola Log-Dragomer, I. Osnovna šola Žalec, Osnovna šola ob Dravinji Slovenske Konjice, Osnovna šola Ljudski vrt Ptuj, Osnovna šola Lava Celje, Osnovna šola Frana Malgaja Šentjur, Osnovna šola Livada in Osnovna šola Mihe Pintarja Velenje ter Osnovna šola Šmartno pod Šmarno goro.

Dvodnevno dostavljanje po Sloveniji je bilo svojstveno doživetje, ki so ga lahko sledilci Zelene doline spremljali na družbenih omrežjih: "Bilo je zabavno, a drugače, saj prvošolcev nisva obiskala v njihovih razredih, kar zaradi ukrepov ni mogoče. A vseeno sem prepričana, da sem uspela prenesti enega od motov mojega poslanstva, to je osveščati o pomenu zdrave in celovite prehrane v življenju vsakega posameznika. Kako je to pomembno pri otrocih, zelo dobro veste tudi sami," razlaga Žoganova, ki jo je na poti po Sloveniji spremljal spletni vplivnež Žiga Kukovič.
 
"Veseli me, da sem lahko bil v pomoč pri osveščanju o pomenu zdrave prehrane slovenskega porekla. Prav to zavedanje moramo vsi skupaj širiti med vse generacije, tudi tiste, ki so najbolj aktivne na družbenih omrežjih, kjer delujem tudi sami," pa svoj vidik doprinosa v akciji pojasnjuje vplivnež Žiga Kukovič.