SLO bocni levo
SLO bocni desno

Frutarom Etol lansiral blagovno znamko "Tastepoint by IFF"

Slovenija

01.09.2020

Ameriška korporacija International Flavors & Fragrances (IFF), vodilni inovator na področju okusov, vonjav in nutricistike, katere del je tudi družba Frutarom Etol iz Celja, je svojo globalno blagovno znamko "Tastepoint by IFF" prvega septembra lansirala tudi v srednji in jugovzhodni Evropi. 

Znamka je namreč na ameriškem trgu prisotna že od leta 2017, na hitrorastočih trgih srednje in jugovzhodne Evrope pa predstavlja novo priložnost za rast.  Frans Struiwig, generalni direktor, Tastepoint by IFF za Evropo, je ob lansiranju izpostavil: "Z ekipo smo navdušeni, da lahko pokažemo, kaj našim strankam nudi naša globalna blagovna znamka Tastepoint by IFF. Povezuje našo lokalno strast, strokovne izkušnje srednje in jugovzhodne Evrope ter znanje in inovacije globalne razvojne sile kot je IFF. Verjamemo, da nas ta kombinacija resnično razlikuje od konkurence ter nam bo pomagala ustvarjati izstopajoče produkte za naše stranke. 

Korporacija IFF z blagovno znamko Tastepoint by IFF odgovarja na hitro-spreminjajoče se potrebe srednje velikih in malih strank - nacionalnih, lokalnih, zasebnih ter zagonskih podjetji. Blagovno znamko odlikujeta globalna moč koncerna in edinstveno lokalno okolje, kar ji omogoča, da sodeluje pri projektih vseh velikosti in raste skupaj s strankami. Njena vizija "postati iskra, ki s popolno mešanico srčnosti in znanja spodbuja razvoj svojih strank," se uresničuje v njeni strukturi in pristopu.

Tastepoint do vseh svojih strank pristopa kot manjše podjetje, ki najde rešitev za vsako njihovo željo, ob tem pa ima podporo, ki je običajno na voljo zgolj družbam z večjim globalnim dosegom. V srednji in jugovzhodni Evropi bo Tastepoint svojim strankam preko izpostave IFF Taste Design nudil večji portfelji produktov. Poleg tradicionalnih okusov in celostnih rešitev bo njegovo ponudbo odlikoval razširjen portfelji naravnih produktov, vključno z barvami, naravnimi konzervansi in naravnimi izvlečki.

Struiwig k temu dodaja: "Drugačnost blagovne znamke Tastepoint by IFF se kaže v našem lokalnem strokovnem znanju, globalnem dosegu in zmožnosti nenehnih izboljšav. Dostopamo namreč lahko do najsodobnejših spoznanj naše panoge in tehnologij, kar nam omogoča razvoj rešitev, ki so prilagojene vsaki naši stranki. Našo ekipo sestavljajo najbolj kreativni in strokovni umi, za nami pa je več kot 130 let vodilnega položaja v industriji ustvarjanja okusov. Znamka Tastepoint by IFF je dovolj majhna, da ji je mar, in dovolj velika, da uspe zadovoljiti vsem potrebam. Naša ekipa že nestrpno pričakuje trenutek, ko bo strankam lahko pomagala do njihovega uspeha."

P. S.Več o blagovni znamki "Tastepoint by IFF" na spletni strani www.tastepoint.com.