SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mercator si pomaga z družbenim omrežjem TikTok

Slovenija

21.08.2020

Družbeno omrežje TikTok za Mercator predstavlja nov mejnik digitalnega nastopa. Z izzivom za znamko čipa Doritos namreč osvajajo do zdaj še neraziskane digitalne vode.
 
 
V agenciji Herman & partnerji so za Mercator pripravili komunikacijsko akcijo, ki nagovarja dva mejnika: prihod tortilja čipsa Doritos v Slovenijo in odprtje kanala Mercator Slovenija na TikToku. Poletna oglaševalska akcija bo preko različnih izzivov razkrila, kdo je pravi "El Šampion del Doritos"!
 
Obljubljajo tudi zaključni dogodek, ki bo sestavljen iz vseh izzivov Doritosa in ga bodo uporabniki lahko spremljali na Mercatorjevem profilu na Facebooku.
 
"TikTok predstavlja nov mejnik našega digitalnega nastopa. Z njim želimo ne le doseči mlajše uporabnike družbenih omrežij, ampak jih tudi postaviti v ospredje kot pomembne ustvarjalce vsebin. V ta namen smo se za promocijo Mercatorjevega izziva Doritos odločili za sodelovanje z različnimi vplivneži na TikToku, saj so prav oni tisti, ki spodbujajo uporabnike k opravljanju izzivov," so zapisali v Mercatorju.
 
Dodajajo, so priljubljenost, neomejene možnosti ustvarjanja in kratki segmenti le trije ključni dejavniki za izbiro kanala ter da je platforma TikTok na vrhu seznama, ko je govora o prihodnosti digitalnega oglaševanja.