Kakovostno letino pozdravljajo z nagradno igro na Facebooku, ki so jo poimenovali "Dio-mio, daj mi malvazijo!". Z njo vabijo k ustvarjanju takoimenovane "malvazija poezije".Klet Vinakoper začela nagradno igro z naslovom "Dio-mio, daj mi malvazijo!"
Slovenija
19.08.2020
V podjetju Vinakoper tudi letos beležijo naraščajoči trend priljubljenosti malvazije.
Kakovostno letino pozdravljajo z nagradno igro na Facebooku, ki so jo poimenovali "Dio-mio, daj mi malvazijo!". Z njo vabijo k ustvarjanju takoimenovane "malvazija poezije".V prvi polovici leta je Vinakoper preko trgovskih verig prodal za 15 odstotkov več malvazije iz linije Koper kot v letu 2019, odlične rezultate pa beležijo tudi vse druge linije malvazije. Pravijo, da je malvazija sadna in sveža, lahko bi rekli tudi kreativna sorta, ki navdušuje v najrazličnejših niansah.
"Če tako navdihuje nas, ki jo proizvajamo, nas je zanimalo, kako navdihuje naše potrošnike. Zanima nas, kako daleč nas lahko ponese lahkotnost malvazije in koliko kreativnih sledilcev imamo. Radi bi vedeli, kako malvazija vstopa v njihova življenja, kako jih spodbuja, kako navdihuje," pravi Borut Fakin, direktor Vinakoper.
Dodaja, da v spodbudo ustvarjalcem ponujajo uvodni verz "Dio-mio, daj mi malvazijo", ki naj jim služi kot navdih za nadaljnje ustvarjanje na Facebook strani.


