SLO bocni levo
SLO bocni desno

Barcaffé v partnerstvu s podjetjem O. Kleiner predstavil embalažo kave brez aluminija

Slovenija

13.08.2020

Blagovna znamka Barcaffé, del skupine Atlantic, se je ta mesec v trgovinah predstavila z novostjo v svetu embalaže pakiranih izdelkov.
 
 
Za najbolj uveljavljeno blagovno znamko kave pri nas, je švicarsko podjetje O. Kleiner AG, s sedežem v kraju Wohlen, izdelalo prav posebno embalažo iz obnovljivih virov, ki ne vsebuje aluminija. Embalaža, ki so jo Švicarji zaščitili kot GENPROTECT®, ima 63 % nižji ogljični odtis v primerjavi s standardno embalažo Barcaffe, sicer pa podjetje O. Kleiner, ki ga mimogrede v Sloveniji zastopa nekdanji rokometni reprezentant Ognjen Backović, ogljično nevtralno proizvodnjo zasleduje že od leta 2016 dalje.
 
O. Kleiner AG je GENPROTECT® embalažo – trajnostno rešitev brez aluminija – prvič predstavil v okviru dogodka "Trajnostni dnevi kavne embalaže 2019” v Zürichu, ki sta jih skupaj organizirala O. Kleiner AG in Bosch.
 
Dr. Martin Schummler, senior znanstvenik na Inštitutu Freising je takrat govoril o novi EU embalažni direktivi in posledicah za kavno industrijo v Nemčiji. Takoj na  začetku je poudaril, da je poleg običajnih vidikov, kot je izogibanje materialom, ki vodijo do onesnaženja okolja,  za trajnostno rešitev ključna zaščita produkta.
 
Barcaffé Bio v inovativnem pakiranju, je že možno najti na nekaterih policah večjih trgovin.
 
Bariera kot izziv

Ravno pri kavi, ki je zahteven produkt predstavljajo embalažni materiali z bariero poseben izziv. Shummler je prisotnim z grafičnim prikazom pojasnil zakaj so alu-free rešitve odlična alternativa konvencionalnim materialom. Dierk Wiemann, vodja razvoja pri O. Kleiner AG, je ob tem predstavil GENPROTECT®, alu-free rešitev za kavno embalažo. Zahvaljujoč 20 letnim izkušnjam podjetja s področja okoljskih strategij, je bila razvita folija, s ciljem odmika od fosilnih goriv, zmanjšanja ogljičnega odtisa in povečanja deleža obnovljivih virov.

Izvršni direktor O. Kleiner, Martin Kleiner, je poudaril, da je vse to možno, ne da bi vplivalo na zaščito produkta, bariero ali zunanjost folije. Poleg tega tudi vizualno ni razlike med konvencionalno embalažo in embalažo iz GENPROTECT® folije. Predstavil je tudi  menjavo celotnega portfelja mednarodnega proizvajalca kave, od prvega stika do lansiranja na trg.

Lansiranje na trg je bilo podprto s TV reklamo, ki je poudarjala zgolj menjavo embalaže pri obstoječem produktu. Gre za absolutno novost v sektorju dobrin široke potrošnje, po besedah Kleinerja, svetu kjer je do sedaj embalaža imela negativno konotacijo in ni nikoli bila nosilec reklamne kampanje.