
Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo
Slovenija
07.07.2020
Pri blagovni znamki Barcaffè (Atlantic Grupa) so se ob 50-letnici te kultne kave odločili osrečiti kavoljube. S priljubljeno mlado oblikovalko Aljo Horvat so pripravili omejeno kolekcijo skodelic, ki ponazarjajo lepe trenutke ob omamno dišeči skodelici kave.

V letu 2020 Barcaffè praznuje 50 let. Ljubiteljem kave želi ob tem jubileju ponuditi nekaj posebnega, drugačnega in jim polepšati dan. V sodelovanju z Aljo Horvat, mlado slovensko oblikovalko so pripravili kolekcijo skodelic za kavo.
5 za vsako uspešno preteklo desetletje in eno, 6, za vsa uspešna leta, ki še sledijo. Darilno pakiranje, ki je že na voljo v trgovinah, vsebuje pol kilograma kavice ter darilo - skodelico s krožničkom.
Sodelovanje z umetnico, ki se je uvrstila na Forbesovo lestvico
Barcaffe, ki je sinonim za odlično kavo, je moči združila z eno izmed najopaznejših mladih evropskih umetnic, Slovensko ilustratorko Aljo Horvat, ki je bila že 23 letih deležna velikega priznanja za svoje delo – uvrščena je namreč na Forbesov seznam 30 najvplivnejših umetnikov in kulturnikov, ki so stari manj kot 30 let.
Alja je ob uvrstitvi na lestvico povedala, da je to nekakšno potrdilo, da delaš nekaj v pravi smeri, in je izjemna čast. Tudi pri Barcaffèju se zavedajo, da lahko le s stalnim razvojem in inovacijami sledijo trendom in stalno spreminjajočim se potrebam potrošnikov na vse zahtevnejšem trgu kavnih izdelkov in tako ostajajo vodilna blagovna znamka kave, kar potrjujejo kavoljubi širom celotne regije.


