SLO bocni levo
SLO bocni desno

5. spletno srečanje slovenskega turizma

Slovenija

29.05.2020

Danes od 9. do 11. ure je potekalo peto spletno srečanje: Slovenski turizem med in po COVID-19. Tokrat pod naslovom: Odnos do turista – personaliziran & digitalen. Tema tokratnega webinarja je bila vloga digitalnega marketinga pri oživljanju in ponovnem zagonu slovenskega turizma.

Skupaj so iskali odgovore na vprašanja: Kakšne spremembe se obetajo v digitalnem trženju? Kako prilagoditi strategijo digitalnega marketinga v turizmu? Kakšna bo izkušnja "post-corona” turista? Na katere goste lahko računamo in kakšni bodo turisti po COVID-19? Kako bomo poglabljali odnose s potrošniki?

Za uvod v razpravo in iskanje rešitev je govoril Nicholas Hall, ustanovitelj Digital Tourism Think Tank. Predstavil je svoj pogled na trenutne trende in novo realnost globalnega položaja in razvoja turizma. V nadaljevanju je sledil pogovor s predstavniki slovenskega turizma, ki ga je s strokovnega vidika moderiral Andraž Štalec, ustanovitelj in lastnik RedOrbit.

Gostje so bili:Ana Praprotnik (direktorica marketinga, Sava Hotels & Resorts), Igor Novel (direktor Turističnega združenja Portorož), Blaž Veber (direktor Turizma Kranjska Gora), Ana Savšek (vodja sektorja, Vsebinski digitalni marketing, STO), Nina Colarić Cvirn (urednica družbenih omrežij, STO), Aljoša Ciglar (urednik družbenih omrežij, Zavod za turizem Ptuj).