SLO bocni levo
SLO bocni desno

Medeno pivo PLU se je predstavilo

Slovenija

30.10.2020

V Pivovarni Laško Union niso prvi z idejo, da bi združevali pivo in med, so pa želeli in uspeli prvi združiti dva (njihova) lokalno pridelana "zlata". Zelenega (hmelj) in rumenega (med).
 
"Ko smo letos spomladi s postavitvijo čebelnjaka v Laškem ponudili prostor čebelam, je bilo naše glavno vprašanje: Kako tudi pivu dati večjo vrednost, ohraniti lokalne sestavine, vključiti lokalno skupnost in pripraviti zgodbo, ki bi jo ponosno delili z vami? Ker smo želeli narediti zares poseben izdelek in obenem spoštovati duh starih pivovarjev, smo se odločili, da pivske steklenice ročno napolnimo, etiketiramo in zapakiramo in tako je nastala omejena količina (7000 steklenic) medenega piva. Uspeli smo zvariti medeno pivo, ki je sladko po vonju, a ne presladko po okusu, obenem pa smo ohranili znani Zlatorogov karakter. Končni produkt je, kot sami radi rečemo, polnjen z ljubeznijo," so zapisali v sporočilu za javnost po katerem pričakujemo dober odmev in pojavljanje na trgovskih policah...  
 
Pivovarna Laško Union je v okviru uresničevanja svoje trajnostne strategije Varimo boljši svet in dva dneva pred svetovnim dnevom čebel, ki je bil 20.maja, odprla čebelnjak na območju laške pivovarne. V Pivovarni Laško Union so na ta način obudili rudi tradicijo poslikave panjskih končnic in napovedali, da bodo trgu kmalu predstavili Laško Medeno pivo.

Projekt, ki ga je s strani Heinekena vodila Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško (v sredini na spodnji fotografiji) in pet ilustratorjev, ki so poskrbeli za poslikave panjskih končnic v Laško čebelnjaku, je nastal v sodelovanju s Čebelarsko zvezo Slovenije in čebelarsko družino Šolar iz Laškega, ki bo oskrbovala čebelnjak. Med proizveden v panjih tega čebelnjaka, kjer "dela" 350.000 delavk (beri čebelic) bo med ostalim namenjen za pripravo posebnih polnitev medenega piva.

Laško čebelnjak sta slavnostno odprla Boštjan Noč, predsednik Čebelarske zveze Slovenije in Tanja Subotič Levanič, direktorica korporativnih odnosov v Pivovarni Laško Union, ki je takrat povedala:" Pravzaprav so se nam danes predstavile naše nove sodelavke. To so čebelice, ki jih je več kot 350.000 v tem čebelnjaku. To so naše prijateljice in neizmerno smo veseli, da lahko s pomočjo lokalne skupnosti, ki jo v tem primeru predstavlja družina Šolar in skupaj s ČBS, skupaj skrbimo za naše čebelice. Seveda na ta način skrbimo tudi za trajnostni razvoj!" 

Ob bogati zgodovini laškega pivovarstva, ki bo kmalu štelo že dvesto let (1825) in ob odprtju čebelnjaka, je Pivovarna Laško Union tako obudila tradicijo poslikave panjskih končnic. K soustvarjanju nove ljudske umetnosti so povabili pet slovenskih ilustratorjev, ki so s svojimi stvaritvami na čebelnjaku razvili zgodbo Pivovarne Laško od ustanovitve leta 1825 do danes.

Iz Pivovarne Laško Union sporočajo, da sodelovanje z lokalno skupnostjo zanje predstavlja ključni temelj v strategiji trajnostnega razvoja.