
Storitvi Ehrana promet v prestolnici poskočil za 300 odstotkov
Slovenija
13.05.2020
Od razglasitve pandemije 11. marca sta storitvi za dostavo hrane in pijače iz restavracij (Ehrana in Wolt) doživeli izjemen porast prometa.

Promet Ehrane se je v Ljubljani povečal za več kot 300 odstotkov. Kot so s podjetja sporočili za Marketing Magazine, so s partnerji resnično ponosni na poslovanje med trenutno krizo. "Skupaj smo ohranili precej delovnih mest in ljudem omogočili varno možnost naročanja hrane na dom na visoki ravni. Na nove razmere smo se po zgledu iz tujine pravočasno pripravili. Takoj smo vpeljali brezstično dostavo in partnerjem ponudili pomoč pri izvajanju preventivnih ukrepov," je povedala Ana Godec, vodja marketinga v E-hrani.
Ob tem opozarja na dejstvo, da so razmere za gostince trenutno izredno težke. "V našem poslovnem interesu je, da gre restavracijam dobro tudi pri prodaji na dejanskih lokacijah. Veliko restavracij, predvsem v središču Ljubljane, je večinsko odvisnih od prodaje na lokaciji. Praktično nemogoče se je čez noč preusmeriti k poslovnemu modelu, ki bi povsem temeljil na dostavi. Z različnimi prilagoditvami poslovanja se trudimo, da bi svoje partnerje zaščitili pred prehudo izgubo," pojasnjuje.
Tudi iz Wolta sporočajo, da je povpraševanje po dostavi hrane in drugih dobrinah doživelo eksponentno rast. Zaradi izjemnega povpraševanja uporabnikov so v aplikacijo dodali živila in druge dobrine. "Povečali smo dostavno območje in zdaj v Ljubljani dostavljamo tudi v Dravlje, Stegne in v okolico Ježice. Zaradi izjemnega zanimanja pa v prihodnjih tednih širimo svojo ponudbo tudi v Maribor," je zadovoljna Manca Šalehar, vodja marketinga v Woltu.


