SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mercator se zahvaljuje junakinjam in junakom boja proti epidemiji

Slovenija

04.05.2020

 

Mercator je kot odgovor na razmere v času epidemije najprej nagovoril potrošnike s kampanjo Dober sosed stoji ob strani, saj je s tem, ko je zagotovil nemoteno preskrbo prebivalcev, pomembno prispeval k umiritvi razmer ob razglasitvi epidemije. 

Ko so ljudje videli, da trgovine nemoteno obratujejo, in da so police vsak dan znova polne, se je panično kupovanje na zalogo končalo, in smo vsi lažje prešli v obdobje prilagajanja na potrebne omejitve gibanja in na spremembe načina življenja. Mnogi so pri tem v svoje delo dodatno vlagali velike napore za skupno dobro, zato je Mercator zasnoval vseslovensko kampanjo Minute za junake. Najprej se je Mercator svojim ključnim zaposlenim v operativni dejavnosti zahvalil s potico in malico, je pa tudi edini trgovec, ki je veliki večini zaposlenim izplačal dva dodatka za delo v izrednih razmerah.
 
Nato je Mercator podaril 30 ton živil in higienskih izdelkov za Rdeči križ Slovenije in Slovensko karitas, saj je v stiski treba stopiti skupaj, in poskrbeti za socialno najbolj ogrožene. Mercator je vedno znova dokazal, da je dober sosed, ki stoji ob strani tako kupcem kot humanitarnim organizacijam.

Mercator pa se je želel zahvaliti tudi tistim, ki so s svojim požrtvovalnim delom v prvih vrstah boja proti epidemiji prispevali za skupno dobro. Tako je ves mesec dostavljal malice za zaposlene zdravstvene delavce na vseh COVID-19 točkah po Sloveniji, malice je dostavil tudi pripadnikom Civilne zaščite v najbolj izpostavljenih mestih pri nas in nato s paketom pozornosti razveselil še prostovoljce RKS in Slovenske karitas, s svojimi izdelki pa so se zahvali pridružili tudi partnerji projekta Moje znamke: Fructal, 1001 cvet, Gorenjka, Radenska, Loka kava,  Afrodita, Alpsko, Natureta, Argeta in Paloma.
 
Tako so se skupaj zahvalili 3000 prostovoljkam in prostovoljcem, brez katerih pomoč ne bi prišla v prave roke.  V  celotni dobrodelni aktivnosti so v Mercatorju dosegli več kot 13.000 posameznic in posameznikov in se jim zahvalili. Kar pa je še posebej pomembno: zahvali so se pridružili mnogi, ki so prek Mercatorjevega Facebook profila poslali svoje izraze zahvale junakinjam in junakom tega trenutka. Tudi njihova sporočila je Mercator dodal paketom in tako so zahvale prišle v prave roke. Podobne donacije in aktivnosti so izvedle tudi druge Mercatorjeve družbe v regiji. 

Veliko skupnega imamo…

V zdajšnjem trenutku je za velike blagovne znamke ključen intenziven dialog s kupci in poslovnimi parterji, predvsem pa jasna vizija in strategija potrjevanja svojih ključnih prednosti. Tako Mercator v mesecu maju v svoji kampanji Veliko skupnega imamo, ker se dobro poznamo sporoča, da ceni lokalno okolje in podpira slovenske proizvajalce v projektu Radi imamo domače, v sodelovanju s ključnimi dobavitelji pa zagotavlja tudi najbolj pestro izbiro izdelkov priljubljenih blagovnih znamk v platformi Moje znamke. Za vsakodnevne izzive so tu izdelki Minute, za enostavno nakupovanje pa Mercator spletna trgovina in uporaba sodobne tehnologije.