SLO bocni levo
SLO bocni desno

Revija InStore št. 84 tudi na spletu

Slovenija

05.05.2020

Kljub pandemiji koronavirusa revija InStore deluje nemoteno in v poštnem predalniku prejemnikov se je že pojavila 84. izdaja s številnimi zanimivimi vsebinami, vsi pa jo lahko preberete na tej spletni strani v zavihku zgoraj desno (tako kot vse ostale v arhivu).  Tokrat velja izpostaviti obsežen pogovor z vodjo črnogorske trgovinske verige Voli, Draganom Bokanom, dodano vrednost številki pa daje tudi priloga "Pivo in radlerji".

 
 
 
 
Tudi tokratno številko smo "okrasili" z rubriko InFocus, ki je v celoti posvečena trenutnemu stanju v gospodarstvu, na katerega vpliva pandemija novega koronavirusa. Uvodnik je delo mag. Aleša Lisca, ki je že z naslovom "Nekega dne je neki Šved začel prodajati razstavljeno pohištvo" nakazal na razvijanje uspešnih praks. Direktor in soustanovitelj podjetja Lisac & Lisac d. o. o. je hkrati poudaril pomembnost prilagajanja na spremembe.
 
Po naši stari navadi je v prvi polovici revije spet pripravljen širok nabor novic proizvajalcev in trgovcev od doma in drugod, predstavili smo nova odprtja, dve strani pa sta namenjeni novicam, ki se strogo navezujejo na posledice pandemije koronavirusa. Delikatnemu obdobju zdravstvene krize smo tokrat v InFocusu namenili skoraj 30 strani v posebni prilogi na polovici revije. Na voljo so vam številne analize, podatki o vplivu pandemije na trgovce in reakcije prebivalstva na ukrepe vlad.
 
Najbolj smo ponosni na vsebino strani 60-66, kjer boste naleteli na obsežen intervju z izvršnim direktorjem najmočnejšega črnogorskega trgovca Voli. K pogovoru smo uspeli zvabiti Dragana Bokana, sicer tudi direktorja košarkarskega kluba Budućnost iz Podgorice, ki je na svoje delo od ustanovitve verige leta 1995 zelo ponosen. Zaupal nam je, da ima v načrtu širitev trgovca v tujino in da bi se to že zgodilo, če ne bi nastopila kriza. 
 
V revijo InStore se vrača stari znanec, Darko Vaselić, ki pa ne razglablja o upravljanju z blagovnimi skupinami, temveč se naveže na ekspresen porast spletne trgovine in poudaril, da so največji zmagovalci t.i. "koronakrize" tisti trgovci, ki so spletno trgovino že imeli postavljeno.
 
V rubriki InMarketing se eden izmed članov podjetja Nielsen, Barney Farmer, loti analiziranja pomembnosti družabnih omrežij. Trdi, da so influenserji postali novo orodje marketinga in da so njihovi prijemi marsikdaj bolj učinkoviti, kot pa klasično trženje proizvajalcev (trgovcev).
 
Drugi intervju v tokratni različici InStore revije v ospredje postavlja še en znan obraz, ki je doslej skrbel za rubriko logistike. Antonio Zrilić nam je v pogovoru zaupal, da je pandemija koronavirusa izmed vseh podsektorjev, povezanih s trgovino na drobno najverjetneje še najbolj prizadel transport in distribucijo.
 
Naš lovec na redke privatne trgovce v državi, Igor Đurović, je med Ptujem in Mariborom, v kraju Dvorjane uspel najti prodajalno Sveti Martin, ki ji poveljuje poslovodja Klavdija Meininger. Povedala je, da so imeli dostavo na dom urejeno že pred koronavirusom, velik poudarek pa trgovina daje lokalno pridelanim živilom. Dnevno z dostavo oskrbijo od 10 do 15 kupcev.
 
Stran 78 in rubrika Trendi ponuja vpogled v drugačnost različnih generacij, s poudarkom na - za trgovce - vse bolj pomembni generaciji Z, rojenih po letu 1995. Avtorja sta člana analitične družbe AT Kearney, Greg Portell in Nora Kleinewillinghoefer.
 
Tako, kot vsakič, revijo sklene rubrika Vox populi, v kateri stalno "pero", Igor E. Bergant, razmišlja, kam bi se bilo pred koronavirusom najbolj smiselno zateči.