Slovenska turistična organizacija (STO) je 14. maja 2020 lansirala vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi na počitnice v Sloveniji in delitvi doživetij s ključnikom #mojaslovenija.Kampanja izpostavlja edinstvena turistična doživetja celotne Slovenije.STO je lansirala kampanjo "ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija"
Slovenija
01.06.2020
Slovenska turistična organizacija (STO) je 14. maja 2020 lansirala vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi na počitnice v Sloveniji in delitvi doživetij s ključnikom #mojaslovenija.Kampanja izpostavlja edinstvena turistična doživetja celotne Slovenije.S kampanjo so v prvih dveh tednih od njenega lansiranja uspeli povezati celotno Slovenijo. V kampanji sodeluje vseh 35 vodilnih turističnih destinacij iz vseh štirih makro regij, vsa produktna združenja in partnerske institucije.
Ob teh še številni posamezniki in drugi deležniki slovenskega turizma. Kampanja bo potekala predvidoma do spomladi leta 2021, vključevanje zainteresiranih deležnikov še poteka, vabijo pa tudi vse medije, da se pridružijo kampanji in podprejo ponoven zagon slovenskega turizma.
Gre za prvo vseslovensko promocijsko kampanjo s tako množično vključitvijo vseh deležnikov in izpostavitvijo prav vseh koncev naše Slovenije. Kampanjo je vzpodbudila in zasnovala STO, za njen uspeh pa je bistveno, da slovenske goste nagovarjajo enotno in združeno.In s številnimi videi.
STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia (Facebook, Twiter, Instagram in Youtube), na nacionalnem spletnem portalu Slovenia.info oz. posebni pristajalni strani, in v za to posebej pripravljenih "novičnikih". Sporočila pa po svojih kanalih delijo tudi vsi partnerji, ki sodelujejo pri kampanji.V ta namen je STO z razpisi zagotovila tudi finančno podporo za promocijske aktivnosti destinacij in ponudnikov tudi na domačem trgu.
Na posebni pristajalni strani Moja Slovenija objavljajo video vabila znanih Slovencev in turističnih delavcev – torej tistih, ki soustvarjajo turistično ponudbo na destinacijah. Odziv znanih Slovencev in gostoljubnih obrazov slovenskega turizma, ki so jih k sodelovanju povabile predvsem destinacije, je izjemen. Na STO dnevno prejemajo nove posnetke z vabili k odkrivanju in oddihu v naši prelepi deželi. Doslej so prejeli že več kot 35 video vabil.
Združeni, s poenotenim nagovorom ter kreativo in pa z intenzivno komunikacijo, tako na lastnih digitalnih medijih STO kot na digitalnih medijih destinacij, so v času od začetka izvajanja kampanje povečali uporabo ključnika #mojaslovenija pri objavah na Instagramu kar za 240 %. S pomočjo platforme Curator so v preteklih dveh tednih na družbenih medijih, ki jih spremlja to orodje, zasledili 7.828 objav vezanih na #ifeelsLOVEnia in #mojaslovenija. Prav tako se je od lansiranja kampanje Moja Slovenija za 48 % povečala tudi obiskanost slovenskih vsebin turističnega portala www.slovenia.info v primerjavi z enakim 14-dnevnim obdobjem pred lanisranjem kampanje.


