
Po naši stari navadi smo v prvi polovici revije tudi pripravili širok nabor novic od doma in drugod, predstavili nova odprtja, čeprav jih je bilo tokrat razumljivo manj, na strani št. 24 pa bralci že najdete prvi intervju. Opravili smo ga s predstavnico obrata Nestlé v srbskem Surčinu, tamkajšnjo direktorico tovarne, Tanjo Žigić, ki je med drugim dejala, da je delo za tako veliko podjetje predvsem privilegij, a hkrati izziv.
Sledi prej omenjeni InFocus, v katerem soustanoviteljica akademije Panta Rei, Sara Brezigar, med drugim ponudi nekaj namigov, kako se v teh dneh, ko je večina v domači karanteni, spopasti z izzivom dela od doma.
Drugi intervju meseca je v središče postavil izvršnega direktorja hitro rastoče trgovinske verige Lonia, Draga Munjizo. Vodja enega izmed desetih najmočnejših trgovcev pri naših južnih sosedih, ki se po prevzemu konkurenčne Sloge lahko pohvali že z več kot 300 prodajalnami, v primerjavi z lanskim letom pričakuje vsaj 25-odstotno rast prodaje.
Na strani št. 44 sledi sedaj že tradicionalni pregled 50 najhitreje rastočih trgovcev na svetu, pri katerem pa smo se tokrat za nekaj vrstic ustavili tudi pri "seciranju" elitne deseterice. Med elitno 250-terico so prihodki najmočneje narasli indijskemu podjetju Reliance Industries Limited, ki je v zadnjih petih poslovnih letih zabeležilo letno stopnjo rasti v višini 55,8 odstotka.
Rubriko InStore v gosteh krasi trgovina Natura iz Stojncev, katere lastnik Uroš Seka trdi, da se je jim je v času pandemije koronavirusa še posebej okrepila ambulantna prodaja, bodo pa letos v bližnjem Vidmu odprli še en lokal, ki se bo imenoval Kotiček dobrot.
V rubriki Prodaja strokovnjak agencije AC Nielsen Kevin Daly razlaga, kako pomemben je za preboj izdelka distributer, ista raziskovalna hiša pa nekaj strani naprej ponuja še vpogled v to, kako bodo tehnološke spremembe vplivale na potrošnjo. Vmes se je vrinila še rubrika distribucija in logistika, kjer o analizi zalog modruje strokovnjak s tega področja, Antonio Zrilić.
Na koncu smo kar dobršen del posvetili tudi našemu obisku najpomembnejšega sejma v sektorju dobrin široke potrošnje. V Düsseldorfu je namreč februarja potekal znameniti EuroShop, trgovinski dogodek leta. Našo 83. izdajo z besedo razuma sklene Igor E. Bergant, ki je v rubriki Vox populi poudaril, da bo zelo pomembno tudi obnašanje človeštva, ko bo te norije s koronavirusom enkrat konec.


