SLO bocni levo
SLO bocni desno

Čizmić:"Mercator ostaja najljubši sosed"

Slovenija

24.04.2021

V vodstvu največjega slovenskega trgovca Mercatorja in regijske mešane skupine Fortenove prenos delnic Mercatorja z Agrokorja na Fortenovo vidijo kot začetek nove dobe, obenem pa tudi kot priložnost za vse deležnike. Sedež Mercatorja ostaja v Sloveniji.

Predsednik uprave Tomislav Čizmić je dejal, da odpuščanj ne načrtujejo. V novem lastniku, ki bo lahko podprl njihovo razvojno strategijo, vidi celo priložnost za nove zaposlitve. Prvi mož Mercatorja je povedal, da se zavedajo, kaj pomenijo za razvoj kmetijstva in živilskopredelovalne industrije tako v Sloveniji kot regiji. Vključitev v skupino Fortenova vidi kot priložnost za slovenske dobavitelje in njihove blagovne znamke. Je pa pripomnil, da imajo glavno besedo pri tem kupci.
 

SEDEŽ MERCATORJA OSTAJA V LJUBLJANI

"Mercator danes ni samo trgovec, je veliko več, platforma, ki povezuje zaposlene, kupce in dobavitelje. Je uspešno podjetje, z jasno vizijo, s katero smo v zadnjih štirih letih zvišali dobičkonosnost, se uspešno razdolžili in razvili nove prodajne koncepte. Pripravljeni smo za prihodnost, ki jo bosta zaznamovali personalizacija ponudbe in digitalizacija, ki jo bo podpirala odlična analitika. Cilj je preprost, ponuditi tisto, kar si kupec želi in način, ki mu najbolj ustreza. Postavljamo večkanalni pristop, ki povezuje kupce, zaposlene in dobavitelje. Mercator ima pri tem pomembne strateške prednosti, saj ima največ zaupanja, ker so nas kupci prepoznali kot najboljše. Razvili smo digitalno platformo M Soseska, ki je v nekaj tednih postala eden najuspešnejših komunikacijskih kanalov. Mercator ima 20 tisoč zaposlenih in prav ti so najpomembnejši dejavnik v platformi Mercator. Sodelujemo z več kot 3000 dobavitelji, ki so ključni člen v naši trgovini. Vsak teden oskrbimo pet milijonov kupcev, 260 milijonov nas je tako povezanih v skupnosti Mercatorja. Zavedamo se, da predstavljamo prihodnost kmetijstva in živilskopredelovalne industrije ne samo v Sloveniji, temveč tudi v širši regiji. Prav tako se zavedamo, kaj pomeni 1,2 milijona evrov letne nabave lokalne blagovne znamke. Trgovska mreža Fortenova bo skupno razpolagala z več 250 trgovinami. Za dobavitelje, tudi slovenske, je združitev velika priložnost za dolgoročni razvoj njihovih blagovnih znamk. Naša poslovna strategija je, da skupaj z dobavitelji našim kupcem omogočamo najboljše izdelke po najbolj ugodnih cenah. Tudi zaradi tega smo najboljši lokalni trgovec na vsakem od naših trgov. Združitev je nova priložnost za Mercator in Fortenovo, saj Mercator na ta način pridobiva dolgoročno stabilnost in novo spodbudo za razvoj. Smo pred enim od največjih investicijskih ciklov v več kot 70-letni zgodovini podjetja. Pripravljeni smo za konsolidacijo trgovine v regiji. Naše prioritete so: krepitev trgovske mreže, razvoj moderne infrastrukture v Sloveniji in Srbiji, integracija poslovanja v BiH, povečanje in profitabilna rast na srbskem trgu, pospešen razvoj digitalizacije in podobno. Razvoj in investicije bodo ohranili delovna mesta in omogočili ustvarjanje novih delovnih mest. Omogočali bodo rast dobaviteljev in zadovoljstva naših kupcev. Znanje, trud, izkušnje, sposobnost in občutek pripadnosti zaposlenih so ustvarjalci Mercatorjevega uspeha. Zato se ob tej priložnosti zahvaljujem vsem sodelavcem in sodelavkam, vsem sedanjim in nekdanjim članom naše velike skupnosti, saj smo skupaj ustvarili uspešno zgodbo, ki se imenuje Mercator. Obljuba je jasna. Mercator ostaja vaš najljubši sosed."