SLO bocni levo
SLO bocni desno

Sparov "Q&A – koronavirus"

Slovenija

23.03.2020

V luči izrednih razmer, ki so se pojavile ob epidemiji koronavirusa, podporni center Spar Slovenija prejema veliko vprašanj. Zaradi povečanega obsega dela prosijo za razumevanje in potrpežljivost ter zagotavljajo, da bodo odgovorili na vsa vprašanja. Objavili so zbirko pogostih vprašanjih in odgovorov, prosimo pa svoje kupce, da njihovemu podpornemu centru pošiljajo le resnično pomembna vprašanja, na katera sami ne najdejo odgovora, in tako pomagajo razbremeniti zaposlene.

Kakšen je delovni čas poslovalnic?

Obveščamo vas, da smo v okviru odloka, ki ga je določila Vlada Republike Slovenije, spremenili delovni čas vseh naših trgovin. Odprte trgovine Spar PON-SOB: od 8h do 18h ob nedeljah so vse trgovine zaprte. Restavracije Interspar so do nadaljnjega zaprte. Ranljive skupine (invalidi, upokojenci, nosečnice) imajo med 8. in 10. uro prednost pri nakupu – tako pri vstopu kot tudi pri blagajni. Poleg tega upoštevamo zakonsko predpisano največje dovoljeno število kupcev, ki so lahko istočasno v trgovini. Pri izračunu števila oseb za vsako posamezno trgovino upoštevamo priporočilo NIJZ, ki določa 20 m2 osebnega prostora na kupca. Obvestila o omejitvi števila strank so objavljena na vhodu posamezne trgovine.

Delovni časi naših trgovin so dostopni na https://www.spar.si/trgovine.

Koliko kupcev je lahko istočasno v trgovini?

V vseh naših trgovinah upoštevamo zakonsko predpisano največje dovoljeno število kupcev, ki so lahko istočasno v trgovini. Pri izračunu števila oseb za vsako posamezno trgovino upoštevamo priporočilo NIJZ, ki določa 20 m2 osebnega prostora na kupca. Obvestilo o omejitvi števila strank je objavljeno na vhodu posamezne trgovine. Če število kupcev presega največje dovoljeno število strank, imajo prednost invalidi, starejši in nosečnice.

Ali bodo trgovine ostale založene?

Vse naše trgovine redno oskrbujemo z izdelki, saj dobava poteka neprekinjeno. V primeru, da katerega od izdelkov trenutno ni mogoče dobiti na prodajnih policah, bo dobavljen v najkrajšem možnem času.

Ali je restavracija Interspar odprta?

Zaradi izrednih razmer so restavracije Interspar do nadaljnjega zaprte.

Kako ščitite vaše zaposlene?

V vseh naših poslovalnicah smo sprejeli dodatne ukrepe, s katerimi želimo zmanjšati tveganje za prenos okužb. Posebno pozornost namenjamo vsem zaposlenim, ki smo jih ustrezno informirali, da ravnajo po priporočilih uradnih inštitucij ter jim razdelili osebna razkužila, maske in rokavice. Razkužila smo namestili tudi v prostore za zaposlene (skupni prostori, garderobe, toaletni prostori), poleg tega pa jih dnevno opozarjamo na pomembnost rednega razkuževanja. Na obratujoče blagajne smo za zaščito zaposlenih in kupcev namestili tudi pleksi stekla. Prosimo pa vas, da še naprej upoštevate navodila in priporočila NIJZ in med nakupom ohranjate priporočeno varnostno razdaljo. V ta namen smo tla pred blagajnami opremili s talnimi nalepkami, ki označujejo priporočeno varnostno razdaljo za oddaljenost med kupci.

Kako lahko kupci prispevajo k zaščiti drugih kupcev in zaposlenih?

Vse obiskovalce naprošamo, da upoštevate navodila in priporočila NIJZ ter med nakupovanjem ohranjate priporočeno varnostno razdaljo. Priporočamo uporabo razkužil, ki smo jih namestili ob vhodu v trgovine in na vseh postrežnih oddelkih kruha in pekovskih izdelkov, sadja in zelenjave. Na samopostrežnih oddelkih je obvezna uporaba rokavic. V trgovino prihajajte le, če ste zdravi.

Ali so trgovine Spar in Interspar redno razkužene? 

Redno in temeljito razkužujemo vse prodajne pulte, blagajniške trakove, kljuke in vozičke. Za vas smo  razkužila namestili tudi na vseh postrežnih oddelkih, oddelkih sadja in zelenjave ter oddelkih s kruhom in pekovskimi izdelki.
 
Ali je omogočeno naročanje v spletni trgovini Spar "online"?

Zaradi velikega števila naročil smo odprli nova časovna okna za naročanje na SPAR Online, zaposlili več oseb in podvojili naše kapacitete. Kljub temu je sistem v teh izrednih razmerah zelo obremenjen, zato vas prosimo za potrpežljivost. Trenutno so vsa sprejeta naročila dostavljena oziroma pripravljena na prevzem za četrti delovni dan. Po umiritvi razmer bo ponovno mogoče naročanje za isti oziroma naslednji dan. Izdelkov, ki jih nimamo na zalogi v trgovinah, ni mogoče naročiti v spletni trgovin. 
Informacije za kupce
 080 82 44
PON. - PET.: 08:00 - 19:00
info@spar.si