
Čadežova (Atlantic Grupa) na čelo Društva za marketing
Slovenija
23.03.2020
Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, bo naslednja tri leta vodila Društvo za marketing Slovenije in bo na tej funkciji nasledila Mitjo Pirca.

"Vlogo predsednice UO prevzemam v zahtevnem času, polnem izzivov in neznank. Verjamem, da bomo skupaj s preostalimi člani upravnega odbora, sodelavci na DMS in vsemi člani dokazali, da je prav marketing tisti, ki s svojim strategijami, novimi poslovnimi modeli, razmišljanjem zunaj okvirjev, veščinami in znanjem postaja gonilna sila razvoja. DMS ima s svojim poslanstvom pri tem razvoju pomembno vlogo, ki jo bomo v prihodnje še dodatno razvijali in uveljavljali," je ob izvolitvi povedala Petra Čadež.
Čadeževa ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Od konca 2017 je direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazov Atlantic grupi.
Pred tem je delovala kot samostojna svetovalka, večji del kariere pa je delovala na različnih mednarodnih direktorskih položajih v skupini Telekom Austria, navaja Marketing Magazin.
DMS bodo v naslednjem triletnem mandatu poleg predsednice vodili še Aleš Falatov, Maruša Grah, Lovro Gruden, Lea Lipovšek, Nataša Sernc, Jernej Smisl, Martin Stariha in Peter Vidmar.


