
Ogromno povečanje spletnih naročil, ki ga trgovci (že) ne dohajajo...
Slovenija
18.03.2020
Trgovine, ki potrošnikom ponujajo spletno naročilo prehranskih izdelkov in dostavo nakupov na dom, zaradi epidemije koronavirusa beležijo izjemno povečanje naročil. Na to so se odzvali s povečanjem dostavne službe in novimi prevzemnimi točkami za nakupljeno.

Na Mercatorjevi spletni strani za naročila, ki je bila zaradi preobremenjenosti nekaj časa celo nedostopna so zapisali, da do 27.marca zaradi prevelikega števila naročil le-ta ne sprejemajo.
Dragi kupci, po svojih najboljših močeh se trudimo, da bi vam lahko zagotavljali najboljšo uporabniško izkušnjo. Ekipo, ki skrbi za vaša naročila, smo v ta namen podvojili, kljub temu pa je naša spletna trgovina zaradi izrednih razmer izjemno obremenjena. Vsi termini dostave so v tem trenutku zasedeni do vključno 27.maca 2020 zato spletno naročanje trenutno žal ni mogoče.
V Sparu so pojasnili, da se je število naročil v primerjavi z obdobjem pred izbruhom koronavirusa podvojilo, povpraševanje kupcev pa je še precej večje. Kupci povprašujejo zlasti po osnovnih živilih, izdelkih z daljšim rokom trajanja in higienskih izdelkih, ki jih nemoteno dobavljajo.
Rast povpraševanja beležijo tudi v Tušu, kjer se kupci čedalje pogosteje odločajo za nakupe živil preko spleta. Vrednost naročil v spletnem supermarketu se je povečala za več kot 100 odstotkov, hkrati beležijo tudi 500-odstotno povečanje prijav v samo storitev nakupa na spletu.
Žal je E.Leclerc, ki je prvi uvedel spletna naročila in dostavo na dom 27.maja2014,to ponudbo 30.junija 2017 ukinil zaradi slabega odziva. Mogoče imajo še vedno temelje, da s poslom nadaljujejo sedaj, dostavo na dom je zanje opravljala kurirska služba DPD, Najprej so imeli E.Leclerc Drive Ljubljana Moste, nato se je čez nekaj časa odprla poslovalnica na Rudniku in kasneje so omogočili tudi tam dostavo v okolici Ljubljane in nato Kranja...


