Poslovna konferenca z delavnico slovenskega turizma, ki bi morala biti danes je sicer prestavljena na jesen, a že ponoči je bil na tekmi Dallasa z Denverjem košarkarski večer v znamenju vabila na turistično popotovnje v deželo na sončni strani Alp in nastopom akrobatske skupine Dunking Devils. Zabijali so ob glasbi Čukov in slovenskih narodnih napevov, oblečeni v majice z napisom I feel Slovenia, z njimi je bil kot maskota zmajček mesta Ljubljane.
To je bila zadnja tekma Lige NBA pred prekinitvijo zaradi koronavirusa, na fotografiji lastnik Dallasa Mark Cuban (levo), ko je sredi tekmi zvedel za odločitev vodstva lige in desno Luka Dončić, ki je dal 28 točk, 9 podaj in 6 skokov za zmago Dallasa nad Denverjem s 113:97.
Slovenija je v začetku leta namreč sklenila partnerstvo več institucij z NBA klubom našega Luke Dončića, in Dallas Mavericks.
Zaradi negotovosti, ki jo prinaša širitev koronavirusa in pričakovanega upada potovanj s strani ameriških turistov v Evropo ter vse bolj restriktivnih priporočilnih ukrepov pristojnih organov so vse institucije Slovenska turistična organizacija (STO), Urad Vlade RS za komuniciranje (UKOM), Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (SPIRIT), Turizem Ljubljana ter Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Ministrstvo za zunanje zadeve, po tehtnem premisleku in posvetovanju s ključnimi deležniki sprejele odločitev, da se izvedba poslovne konference Texas Feels Slovenia z delavnico slovenskega turizma, ki naj bi potekala dan po tekmi, prestavi na poznejši termin.