SLO bocni levo
SLO bocni desno

2. in 3.aprila že 29. SOF v Portorožu

Slovenija

10.02.2020

Med 2. in 3. aprilom bo Portorož ponovno privabil številne slovenske oglaševalce in marketingaše, saj bo pod sloganom "Odličnost dodaja vrednost" potekal že 29. Slovenski oglaševalski festival (SOF).Rok za prijavo del je 27. februar. 

Poleg vsebin številnih zanimivih domačih in tujih govorcev bo dogodek že tradicionalno ponudil sproščeno druženje, izmenjavo informacij ter napet tekmovalni del s podelitvijo nagrad najboljšim.

Komunikacija, ki ustvarja vrednost za vse deležnike

Rdeča nit letošnjega osrednjega letnega dogodka oglaševalske stroke v Sloveniji bo jasna in osredotočena komunikacija, ki ustvarja vrednost za vse deležnike oglaševalskega ekosistema.
 
Pri tem naj med številnimi zanimivimi govorci omenimo le dva.
 
To sta: Nikolaos Dimitriadis in Stan Hanaappel

Blagovne znamke v digitalnem svetu

Stan Hanaappel je oblikovalec, animator in navdušenec nad novimi tehnologijami iz nizozemskega Studia Dumbar. Predstavil bo ključne izzive, s katerimi se blagovne znamke srečujejo na različnih napravah in v medijskih okoljih, kako lahko gibanje pomaga blagovnim znamkam, da se razvijejo in funkcionirajo na več platformah, ter kako lahko prilagojena orodja izboljšajo izkušnjo, ki jo blagovne znamke ponujajo. Stan stoji za projekti, kot sta preznamčenje svetovno znanega godalnega orkestra Amsterdam Sinfonietta in preznamčenje oblikovalskega festivala D&AD.

Predvidevanje vedenja potrošnikov s pomočjo nevroznanosti
 
Nikolaos Dimitriadis že več kot desetletje povezuje nevro in vedenjsko znanost s področjem trženja, komunikacij, vodenja in izobraževanja ter sodeluje s številnimi znanimi mednarodnimi naročniki, tudi s področja FMCG. Predstavil bo, kako možgani delujejo, kaj jim je všeč in kaj ne; vse informacije, ki jih potrebujejo tržniki, se namreč skrivajo v možganih, saj zvestoba, zadovoljstvo, priljubljenost izdelkov in zavzetost potrošnikov temeljijo na elektrokemičnih odzivih v tem organu. 

Nagrade za najbolj kreativne komunikacije

Tudi letos bodo podelili nagrado SOF SOF-a, najprestižnejšo nagrado festivala. Sicer pa sekciji KAJ in ZAKAJ prijaviteljem ponovno omogočata prijavo del v zelo raznolike tekmovalne skupine in kategorije. Letošnjo novost prinaša skupina nagrad Družbeno dobro. Ta tekmovalna skupina se odslej deli na dve kategoriji – Oznamčeno družbeno dobro (družbeno odgovorna dela znamk) in Neoznamčeno družbeno dobro (kategorija, namenjena izključno delom, ki so nastala za nepridobitne organizacije). Žirijo bodo sestavljali izkušeni kreativni, umetniški in strateški direktorji ter tekstopisci slovenskih in mednarodnih agencij, vodil pa jo bo Aljoša Bagola. Rok za prijavo del je 27. februar.

Poleg zanimivih govorcev in prestižnih nagrad organizatorji obljubljajo tudi odlično zabavo v središču Portoroža.