SLO bocni levo
SLO bocni desno

9. Outstanding: Zmagovalna dela slovenskega zunanjega oglaševanja

Slovenija

07.02.2020

Agencije Pristop, BPCS, Matej Koren Studio, Publicis in Agencija 101 so s svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju najbolj prepričale žirijo 9. Outstandinga.

Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je deveto leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. V širši izbor del, ki so se potegovala za nagrade, jih je organizator uvrstil 136, ki so bila na Europlakatovih oglasnih površinah objavljena v koledarskem letu 2019 in so se odlikovala po kreativni plati, bila obrtniško korektna in izstopajoča od povprečja.

Marketing Magazin poroča, da so v  petih tekmovalnih kategorijah  nagrade Outstanding 2019: prejeli: Pivovarna Laško Unionv sodelovanju z Agencijo101,Pristop v sodelovanju z Atlantic Grupo, Merkur in agencija Publicis Ljubljana, SNG opera in balet Maribor v sodelovanju z agencijo Matej Koren Studiom ter Ljubljanske mlekarne v sodelovanju z agencijo BPCS.

Sedemčlansko strokovno žirijo, ki je izbirala najboljša dela v petih tekmovalnih kategorijah, je vodil Marjan Novak, lastnik Marketing magazina. Poleg njegaso bili v žiriji še: Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija, Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB Skupini, Rok Zagruševcem, direktor upravljanja blagovne znamke in komunikacij v družbi A1 Slovenija, Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, Martina Hokovnik Hakl, umetniška direktorica na Pristopu,in Matej Kodrič, kreativni direktor v ArnoldVuga+.

9. Outstanding: Zmagovalna dela slovenskega zunanjega oglaševanja