SLO bocni levo
SLO bocni desno

Štajerska se predstavlja s produktom:"Okusi Štajerske"

Slovenija

20.01.2020

Več kot 70 lokalnih ponudnikov se je že vključilo, s 167.000 evri pa je idejo podprlo ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. V ponudbi Okusov Štajerske je seveda tudi znamenito svečinsko srce med vinogradi (na naslovni fotografiji).

Spletni portal www.flavorsofstyria.com ponuja 30 različnih paketov, ki jih ponuja več kot 70 štajerskih ponudnikov s področja turizma, vinarstva ter kulinarike.

Okusi Štajerske oziroma "Flavors of Styria" je nov turistični produkt, ki predstavlja turistično in gostinsko ponudbo Štajerske.
 
Ocenjen je na 277.000 evrov potoča Večer in dodaja, da ga je sofinancirala tudi EU (70 odstotkov), izvajata pa ga Izobraževalni center Prah iz Rogaške Slatine in mariborska občinska turistična agencija Martura.
 
"Ideja je bila iz tekmecev narediti sodelavce. V ta namen smo združili štajerske turistične ponudnike v integralnih turističnih zgodbah, da bi Štajersko bolje pozicionirali na turističnem zemljevidu tako v Sloveniji, kot v svetu. Naše prednosti so v tem, da v vsakem posameznem turističnem produktu združujemo najmanj pet do deset različnih ponudnikov, ki sodelujejo s svojo ponudbo v eni sami zaokroženi zgodbi. Gre za produkte, ki so na trgu novi, zanimivi, imajo zgodbo ter ponujajo neko posebno doživetje," je na predstavitvi projekta povedala Particija Jankovič iz zavoda Arena, visoke šole za regionalni management, ki deluje v sklopu skupine Prah iz Rogaške Slatine.