Kušanič poudarja, da bo največji poudarek namenil prav temu, kar Effie ločuje od drugih nagrad, torej ciljem in rezultatom. "Kot predsednik žirije Effie se bom zavzemal predvsem za to, da bodo v prijavah zelo jasno določeni cilji, iz katerih bo razvidno, da so določeni na začetku in ne na koncu kampanj, in da bo zelo jasno, kdo je ciljna skupina znamke ali kampanje ter kakšen izziv rešujemo. Bolj nas bodo zanimali razlogi in rezultati kot pa to, da ima kampanja le 'luštno' zgodbo," je povedal.
Licenčno nagrado Effie razpisuje Slovenska oglaševalska zbornica vsako drugo leto; naslednji razpis bo predvidoma objavljen 14. maja 2020. Do začetka novembra 2020 bodo lahko agencije in oglaševalci prijavili katere koli projekte tržnega komuniciranja, ki so v Sloveniji kadar koli v obdobju zadnjih dveh let dokazano prispevali k uspehu blagovne znamke.


