Podjetje DTM Natura je začelo delovati leta 2018, ustanovitelj je Damir Vidan, ekipa pa trenutno šteje 14 ljudi. Ukvarjajo se s spletno prodajo, primarno prek spletišča LocoNatura.com, ki je osredotočeno na kategorijo lepote in zdravja, ter spletne trgovine LocoShark.com. V slednji pod blagovno znamko Loco Shark prodajajo različne inovativne artikle, med katerimi so tudi kroglice Loco Santa Balls.
V ekipi so se za izdelavo božičnih kroglic odločili, ko so naleteli na novico o škotskem startupu - proizvajalcu pijač, ki je lani prodal 30.000 božičnih kroglic v zgolj 82 sekundah.
Zgodbo škotskega startup podjetja so opazili tudi investitorji, ti so v njihov projekt vložili še dodatnih 350.000 evrov in jim omogočili izdelavo še večjega števila gin kroglic pred božično sezono.
V slovenski ekipi so raziskali trg in ugotovili, da se v teh nekaj letih, odkar so Škoti predstavili svoj produkt - ta se prodaja predvsem v Veliki Britaniji -, nihče ni spomnil in ponudil njihovega inovativnega okraševanja božičnega drevesa s slovenskim pridihom.
Kot so poudarili za STA, bo letošnje leto testno za njihovo slovensko različico gin kroglic, v katerem želijo preveriti, ali so trgi, na katerih so trenutno prisotni - Slovenija, Hrvaška, Madžarska, Poljska - dovolj zainteresirani za takšen izdelek. Za letos imajo tako pripravljenih 10.000 kroglic oz. 1650 končnih škatel.


