Pivovarna Pelicon je v Sir William's Pubu v Ljubljani predstavila šopek jesenskih novosti, s katerimi bodo zaključili resnično pestro in uspešno leto.
Na trg prihajata nova brezalkoholna sodavica Hoppy Collins in trgatveno pivo Harvest Moon. Poleg tega je mlada pivovarna trgu predstavila še India Pale Lager, ki so ga zvarili z berlinsko pivovarno Motel. Novost je tudi pivo Winter z zimskimi začimbami, pa buteljčno pivo Time 2018.
Kot je povedala Anita Lozar, soustanoviteljica Pivovarne Pelicon, je linija brezalkoholnih naravnih slovenskih sodavic, ki so jo začeli letos spomladi s Hoppy Tonicom, presegla vsa pričakovanja: "Limonada Hoppy Collins, ki je na voljo šele dobra dva tedna, je dobila svoje življenje in prva polnitev, s katero smo želeli preveriti temperaturo na trgu, je že skoraj pošla."
Linijo Hoppy v Pivovarni Pelicon razvijajo skupaj z destilarno Bratinov, kjer nastaja eden najboljših slovenskih džinov. In prav s slednjim se Hoppy Collins zmeša v odličen klasičen koktajl Tom Collins.
"Limonado smo razvili iz naravnih sestavin, poleg gazirane vode vsebuje kar 20 % iztisnjenega pravega limoninega soka in invertni sladkor, ki ga je le 10 gramov, kar je bistveno manj od sorodnih izdelkov na trgu. Ker Peliconom hmelj vedno pada iz žepov, se ga je nekaj znašlo tudi v Hoppy Collinsu, njegova rahla grenčica pa se odlično ujema s citrusnimi notami našega džina," je opisal Miha Bratina, avtor džina Bratinov no.3.
V kozarcih se je včeraj zaiskril tudi Harvest Moon, trgatveno pivo s svežim savinjskim hmeljem in norveškimi kvasovkami kveik. "To pivo je res posebno, saj ga v takšni kombinaciji verjetno ne bi mogli zvariti nikjer drugje na svetu. Svež, še moker hmelj je treba namreč v pivovarno spraviti hitro, sicer začne gniti. In v Sloveniji so razdalje kratke, zato imamo to možnost," je pojasnila Anita Lozar in dodala, da je Harvest Moon najboljši neohlajen, saj tako v njem lahko okusimo globlje note čarovnije, ki jo ustvarijo hmelja Cardinal in Wolf ter magični skupek norveških kvasovk kveik.
Tudi poslovno gledano se v ajdovski pivovarni približujejo zaključku izjemnega leta in trenutno polnijo 40.000 steklenic za enega od velikih naročniških sistemov v Veliki Britaniji, ki bo prihodnjo pošiljko piva svojim naročnikom posvetil prav slovenskemu pivu.
"Zdi se nam, da v poplavi široke in odlične ponudbe različnih zvarkov pogosto zmanjka časa ravno za pogovor o vsebini v kozarcu in da pivci prevečkrat rutinsko posežemo po tistem, kar poznamo ali kar nas vizualno pritegne. Zato smo k sodelovanju povabili šest lokalov (Bar Hiša Mladih v Ajdovščini in Isabella food&wine v Mariboru ter Sir William's pub, Dobro potezo, Patrick's Irish Pub in Pop's Place v Ljubljani), ki bodo novembra točili sedem različnih zvarkov," je povedala Lozarjeva.