Slovenska centralna banka je pri tej odločitvi sledila mnenju Evropskega bančnega organa, ki je sredi oktobra objavil mnenje, v katerem je omenjeni datum določil kot skrajni rok, do katerega morajo ponudniki plačilnih storitev pri izvrševanju kartičnih plačil v okviru spletne trgovine zagotoviti rešitve močne avtentikacije oz. preverjanja pristnosti uporabnika plačilnih storitev po prenovljeni evropski direktivi.
Sredi septembra se je uveljavila novost na področju varnosti potrošnikov pri plačevanju v okviru spletne trgovine, po kateri bi morali v EU uvesti predpisane tehnične standarde za preverjanje avtentičnosti stranke z najmanj dvema ustreznima elementoma in na ta način potrošniku zagotoviti še bolj varno plačevanje v okviru spletne trgovine.
Ker večina slovenskih ponudnikov plačilnih storitev avtentičnost sedaj preverja samo z enim takšnim elementom, to je enkratnim geslom, prejetim prek kratkega besedilnega sporočila, je implementacija nove rešitve lahko kompleksna, so odločitev za podaljšanje prehodnega obdobja do konca prihodnjega leta pojasnili v centralni banki.
Nova ureditev predvideva avtentikacijo uporabnika z uporabo najmanj dveh elementov, pri čemer mora vsak od njiju zadostiti eni izmed kategorij, ki so opredeljene kot znanje uporabnika, lastništvo uporabnika in neločljiva povezanost z uporabnikom. Varnostni elementi morajo zagotavljati tudi zaupnost podatkov, ki se preverjajo.


