Blagovna znamka Pubec – štajersko mlado vino že peto leto združuje štajerske vinarje v edinstven projekt, v katerem se s promocijo mladih vin želi povečati prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, tako doma kot v tujini.
Tako je, v okviru 5. salona štajerskih mladih vin, že od 24. oktobra 25 mladih štajerskih vin Pubec tudi v redni prodaji. Peti salon štajerskih mladih vin v Mariboru se bo odvil v ponedeljek, 4. novembra, v Salonu Audi, Porsche Ptujska cesta, že četrtič pa bodo Pubeci prišli tudi v slovensko prestolnico. Vina Pubec se bo lahko okušalo v četrtek, 7. novembra, v ljubljanski Festivalni dvorani, na Gospodarskem razstavišču.
Da se po peti sezoni projekta Pubec promocija štajerskih vin ne bo zaključila, pa bo premierno poskrbel dogodek, z delovnim naslovom: "Predstavitev najboljših štajerskih vin in letnika 2019". 23. aprila 2020, se bodo štajerski vinarji predstavili s svojimi najboljšimi vini aktualnega letnika, ponovno v Festivalni dvorani Ljubljana.
Štajerski vinarji si želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije. Štiri leta skupnega pristopa že prinašajo spodbudne rezultate. Vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino Pubec, tudi zaradi odmevnosti pogosteje naročijo v gostinskih lokalih, kupijo v trgovinah ter umestijo med poslovna darila.
Oba Salona, v Mariboru in Ljubljani, ki bosta potekala med 17. in 22. uro, bo popestrila pristna štajerska kulinarika, ki jo tradicionalno pripravljajo profesorji in dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Maribor. Eden izmed ciljev projekta "Pubec – Štajersko mlado vino" je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev.
Tudi v petem letu se Pubec promovira v gostinskih lokalih, restavracijah in hotelih, kjer se uveljavljajo t. i. Pubecplaci. Pubecplac že takoj na vhodu prepoznamo po okrogli nalepki z rumenim metuljčkom, v notranjosti pa dejstvo, da lahko naročite vino Pubec, oznanjajo tudi plakati in namizna stojala, s katerimi se Pubeci združujejo v enotno vizualno komunikacijo, ki je uporabna tudi na socialnih omrežjih.