Skupina štirih študentov je v okviru tekmovanja Ecotrophelia Slovenija 2019 (to poteka od leta 2008 in tam so "predstavili" že 42 izdelkov) poleti razvila nov inovativni živilski izdelek, kefirjev namaz Kefya. Z izdelkom so najprej navdušili žirijo doma in si priborili zmago, pred dnevi pa so Slovenijo zastopali na evropski različici tekmovanja v okviru največjega prehrambnega sejma na svetu Anuga v Kölnu (od 5. do 9.oktobra).
Kljub konkurenci iz 17 držav so tam osvojili odmevno nagrado z najboljšo komunikacijsko strategijo, pri njihovem uspehu pa so pripomogli tudi pri Ljubljanskih mlekarnah.
Ecotrophelia je študentsko tekmovanje s področja inovativnosti v živilstvu in razvoja novih izdelkov, ki ga organizira Gospodarska zbornica Slovenije – Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij.
Tekmovanje je letos potekalo enajstič, v Sloveniji pa se ga je udeležilo osem ekip študentov, kar je bilo največ do sedaj. Letos so zmagovalni ekip pri Ljubljanskih mlekarnah, saj podpirajo inovativnost.
Tako so Mojca Kuhar, Nežka Lazar in Petra Lokar z Biotehniške fakultete ter Aleksander Majerič z Ekonomske fakultete v sodelovanju z oddelkom za razvoj LM ustvarili inovativni izdelek z imenom Kefya. Gre za družino kefirjevih namazov s hrustljavo zelenjavo.