Revija InStore ima tako kot minula leta svoje poročevalce na najbolj pomembnem stičišču odločevalcev na področju FMCG s celega sveta (letos so tam predstavniki revije InStore iz BiH, Srbije, Hrvaške, Slovenije in Severne Makedonije), ki letos poteka od 5. do 9. oktobra. Iz Slovenije se ga udeležuje 15 podjetij in Spirit (Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih naložb in tehnologije).
Sejem, ki je v Kölnu na vsaki dve leti (sejma Sial v Parizu in Anuga se izmenjujeta vsako leto), se je ponovno predstavil z vsem, kar je pomembno za mednarodno trgovinsko občinstvo. Poteka 10 izložb, številni informativni dogodki in pester kongresni program.
Seveda predstavljajo vse trende in inovacije v industriji, Anuga bo v vsakem primeru in brez vsakega dvoma opravičila pričakovanja, da gre za največji sejemski dogodek leta v prehrambni industriji. Prejšnji sejem je leta 2017 v Kölnu gostil 7405 podjetij iz 107 držav, razstavljavci so se predstavili v 11 halah, ki se razprostirajo na 284.000 m2.
Na sejmu se predstavljajo bio prehrambni izdelki (organic), sveži in ohlajeni prehrambni izdelki, meso, zmrznjena hrana, mlečni izdelki, pekarski izdelki, kruh in pecivo, vroči napitki, pijače, zdrava prehrana in ketering ...
Na razstavnem prostoru v skupni velikosti 212 m², ki ga v okviru omenjenega sejma zagotavlja SPIRIT Slovenija, svoje storitve in izdelke predstavlja 14 slovenskih podjetij, ki so se odzvala na novembra lani objavljeno povabilo agencije k udeležbi na tem sejmu, in sicer: Perutnina Ptuj, Delamaris, d. o. o., Fructal, d. o. o., Mlin Katič, mlinarstvo in trgovina, d. o. o., Mlinotest, d. d., Nimrod, d. o. o., Organika +, d. o. o., Panvita MIR, d. d., Pekarna Pečjak, d. o. o., Petlja, d. o. o., Incom d.o.o, Smodin, d. o. o., Stork, d. o. o., Rok`s Nut Butter, d. o. o. in Tovarna olja GEA, d. o. o.
Skupinska predstavitev slovenskih podjetij je umeščena v več vsebinskih segmentov sejma, in sicer ANUGA Fine Food, ANUGA Chilled&Fresh food, ANUGA Drinks, ANUGA Meat in ANUGA Frozen Food. Kar nekaj udeleženih podjetij se je sejma pod okriljem agencije udeležilo že večkrat. Ti med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške samega nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sinergijo med slovenskimi razstavljavci.
Sicer pa so od letošnjega leta stroški udeležbe podjetij na nacionalnih skupinskih sejemskih nastopov še nižji, saj je med e-vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada objavljen tudi vavčer za skupinske sejemske predstavitve v organizaciji SPIRIT Slovenija, ki sofinancira 60 % oziroma od 500 EUR do 3.000 EUR stroškov oblikovanja in postavitve stojnice ter prevoza razstavnih eksponatov.
Do konca letošnjega leta bosta pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija izvedeni še dve skupinski predstavitvi slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, in sicer novembra na mednarodnem navtičnem sejmu Metstrade v Amsterdamu, decembra pa še na sejmu domače in umetnostne obrti AF – L'Artigiano in Fiera v Milanu.
Na fotografiji najštevilčnejša zasedba revije InStore doslej: Z leve Aljoša Parotat, Samira Muratović, Verica Martinovska, Rešid Muratović in Maksim Đurović.