Agencija ACNielsen, eno od največjih raziskovalnih podjetij na svetu, je v sklopu svojih raznovrstnih raziskav ter v sodelovanju pri raziskavi za IZBRAN PRODUKT LETA v Sloveniji, prišla do zanimih rezultatov.
Izboljšanje gospodarskega položaja v Sloveniji krepi tudi nakupe potrošnikov. Spodbudno je da cena v povprečju ni prvi ali celo edini argument za nakupe. Seveda pa mora biti nekje v rangu konkurenčnih izdelkov in ne odstopati preveč.
Cena še posebno ni pomembna pri izdelkih hrane in pijače, kjer na prvih mestih kriterijev za nakup prevladujejo okus, sestavine, vpliv na zdravje. Prav nasprotno pa velja pri izdelkih za osebno nego, kjer tudi cena igra pomembno vlogo pri nakupih, poleg drugih dejavnikov kot so vonj, učinkovitost, znamka in drugo.
Ključ do milenijcev (rojeni med leti 1980 in 2000) in mlajših generacij je v dizajnu embalaže. Kar 68% se jih je izreklo, da so izdelek kupili zgolj na podlagi vizualnega učinka izdelka, kar je neprimerljivo več od starejših generacij kupcev, kjer je takih 45%. Vsekakor pa ima vizualni učinek veliko prednost pred funkcionalnostjo in formo izdelka.
Raziskava je pokazala, da so slovenski kupci precej dobro informirani o cenah izdelkov, ki jih običajno kupujejo. Kar 38% jih pozna vse ali večino cen za izdelke, ki jih običajno kupujejo. Še bolj spodbudno pa je, da kar 52% slovenskih kupcev skrbi kakovost izdelkov in so za kakovostnega pripravljeni plačati več.